Ouwe Breitling meuk

Is er in 1979 niet een hoop verloren gegaan ?

Jaa dat zou cool zijn! Breitling weet dat ook niet?

niet dat ik weet ?
Er is (van)alles verkocht om openstaande rekeningen te betalen , spareparts , onderdelen, machine park , gebouwen etc etc , maar ā€˜verlorenā€™ ? , het enige dat nog echt zoek is zijn de archieven , en die zullen ook vast wel ergens liggen maar totdat ze gevonden worden weet niemand waar ze zijn

dat bedoelde ik eigenlijk ook ā€¦zonde hoorā€¦

Zijn er tussen 1979 en 82 helemaal geen horloges onder de naam breitling gemaakt?

Ik weet (heb) er 1 , die is gemaakt onder de Sicura, Breitling en ā€˜Bijouxā€™ merknamen rond 1980/81/82, foeilelijk ding dat ik heb maar weiger te tonen omdat het niets, maar dan ook helemaal niets met Breitling te maken heeft . raar cheap goedkoop vierkant quartz flut ding . Je zult hem (gelukkig maar) in geen enkele catalogus tegekomen . De slechtste chinese fake is beter dan dit gevalā€¦ enough said ā€¦ bah

edit: oh nee ā€¦ hij staat wel in de 1980 catalogus :pensive:

http://www.breitlingsource.com/books_1980.shtml

uhhā€¦duidelijk. je vind het niks!

net even in die catalogus gekeken en snap je punt inderdaadā€¦dat is geen breitling meer

Als ik op zoek wil naar een Breitling uit mijn geboortejaar ben ik verplicht om hem uit deze catalogus te selecteren, dat is pas ergā€¦

1 like

Gave horlogesā€¦ik heb een tijdje navitimers verzameld maar ben ermee gestopt. Het onderhoud en de reparatie kostten mij een vermogenā€¦dure hobby

grt
Peter

1 like

Fantastische horloges. Petje af voor deze collectie en je kennis daarover.

Vooral die superocean op mesh vind ik een van de mooiste horloges ooit gemaakt.

Ko

1 like

Leuk om te zien en te lezen. Het valt me op dat de huidige collectie SuperOceans wel degelijk teruggrijpt op de oude ontwerpen. Heb er nu meer respect voor.

1 like

Geweldige post! Mooie plaatjes, maar vooral: wat een kennis. Dank je wel.

1 like