Over een TAG Heuer Aquaracer 300M Quartz; specifiek een speciale editie voor de U.S. Naval Academy.

Hele koffer. Maar ik denk niet dat ik Amerika binnenkom. Als ze mijn social media controleren en alle duimpjes omhoog zien bij satirische YouTube filmpjes over Trump…

7 likes

Wat een gaaf verhaal zeg en leuk dat je intenties goed zijn.

Ik blijf even volgen.

@rjbroer misschien leuk om dit mee te volgen als Fratello zijnde?
Weer eens wat anders dan een verdronken Submariner :smiley:

Leuk verhaal zo zeg, ik zet hem ook even op volgen. Lijkt wel een aflevering van “de erfenis “ haha.
Bedankt voor het delen!

:+1:

Even een update. Heb gisteren een herhaalmail gestuurd aan Laharte met de vraag of ze willen controleren of ze het juiste email adres hebben gebruikt richting de oorspronkelijke eigenaar. Het bevreemdt me een beetje dat ik nog geen (laaiend enthousiaste) reactie heb gekregen. Maar dat kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben. Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze de koffer met inhoud inclusief duur horloge hebben geclaimd bij de verzekering en dan zitten ze misschien een beetje in de maag met de situatie dat iemand hem gevonden heeft… Ik wacht nog een weekje af en daarna voel ik me vrij om het te gaan verkopen op bijv. Chrono24 zoals KaiseRRuby suggereerde.

4 likes

Dan nog zouden ze kunnen reageren, wij zijn door de verzekering gecompenseerd, jij hebt de koffer gekocht, succes…zoiets.

ja, eerlijk gezegd vind ik dat ook wel…

Maar misschien ben ik gewoon te ongeduldig.

Misschien is de beste op uitzending en ligt ergens in de Perzische golf. Of is gewoon op vakantie of een paar dagen ziek en niet gekluisterd aan de telefoon. Dus even geduld is misschien beter, als snap ik je wel hoor :wink:

2 likes

Nee nee nee dat gaan we niet doen.

Het is inmiddels ONZE queeste.
Jouw taak is te zorgen dat het tot een happy end komt.

Desnoods verzin je maar wat.

5 likes

Haha juist, we willen dat dit verhaal nog mooier wordt. Op z’n minst een face to face meeting met de eigenaar, die zijn of haar verhaal deelt.

1 like

Ha ha, je hebt gelijk. Ik ga in ieder geval maandag weer mailen met Laharte, net zo lang tot ik een antwoord krijg.

En dan liefst in tranen van geluk dattie zijn horloge weer terug heeft!

3 likes

En de belofte dat zijn eerstgeborene naar jou wordt vernoemd.

3 likes

Vooral dat ja! :rofl:

1 like

Kijk, we komen er wel.
Hoe gaaf zou dat zijn om de originele eigenaar te ontmoeten.