Over seiko omega

Ik wil bij deze een klacht over een verkoper doen die hier meerdere en vaak adverteert in het forum. Hij heeft de naam “seiko omega” (adverteert hij mee)
Nadat ik bedreigt ben, heb ik besloten zijn antwoord hier te plaatsen.
Ik ben hier weinig maar als ik hiermee niets meer kan plaatsen of mag zeggen dan is dat maar zo en ben ik klaar met het forum. Maar ik wil wel iedereen vertellen waar we mee van doen hebben. Aan een ieder ermee te doen wat hij wil!

Nadat ik heb gisteren een opmerking gegeven over de slechte foto’s die hij had geplaatst bij zijn advertentie en gezegd had dat als hij het betreffende horloge zou hebben verkocht een goede camera kon aanschaffen (overigens is de advertentie met slechte foto’s ineens weg) was meneer erg boos!

Na wat anders geformuleerd positief bedoelde kritiek, kreeg ik de wind van voren met bedreigingen enz maar oke misschien verkeerd begrepen maar vandaag weer uitingen die ik dus bij deze plaats. Dat dit soort mensen hier handelen!

Het is de eerste keer dat ik dit doe, en ook de laatste keer en wat ermee gebeurd geen idee maar ik vond voor mezelf en eventueel liefhebbers een kijkje in de keuken van de adverteerder:

aan mij gericht!!!

ten eerste snot aap ben ik 45 jaar en woon op het kamp dus ben geen loezer
maak grag afspraak met je zal ik je web naam eer aan doen
ten tweede doe ik al 20 jaar zaken met wachts company amsterdam vintages en alex horloges mark martens
waar ik geregeld veel aan verkoop en jullie loezers de klokjes kopen en de hooft prijs betalen
een ding denk dat je gauw je worden terug moet nemen!!!
zo niet dan merk je het van zelf het is nu 1 over 12

Doer ermee wat u wil en sorry als ik iemand verkeerd of deze manier kenbaar maak.
Ik zal me verder terug trekken tot ziens horlogeforum liefhebbers.

Dit moet even naar ervaring met verkopers denk ik. :o

Ken de hele pb-geschiedenis niet maar dit gaat wel ver…

gr, Huub

Is dit niet dezelfde meneer die er zo prat op ging hoe goedkoop hij een prijzige Breitling van een nietsvermoedende dame op Marktplaats had overgenomen? En waar zoveel kritiek op was?

Mijn god, dit kan toch niet waar zijn. Als er inderdaad sprake is van bedreiging, en zo lees ik het in ieder geval wel, dan een IP-ban voor het leven, lijkt mij zo.

Zo ga je niet met elkaar om. Opbouwende kritiek prima, korte lontjes ook, maar dit gaat veel te ver.

Mag ik een suggestie doen: laat een moderator dit tot de bodem toe uitzoeken. En als die mail inderdaad van Seiko Omega afkomstig is lijkt me de conclusie eenvoudig.

Advertentie is weg, omdat het horloge verkocht is. Ik wil dit wel uitzoeken, maar sluit het topic voorlopig wel even voor commentaar.