Het komt de meeste wel bekend voor, veel te veel horloges en toch niet kunnen stoppen met verzamelen.
Dit jaar alleen al 20 werkende stuks gekocht, gekregen en geërfd. Heel fijn alleen maar mijn doosjes zaten helemaal vol. Los in de la geeft krassen. ( ja op de harde manier achtergekomen)
Nu bewaarde ik mijn horloges al gedeeltelijk al in het theekastje van mijn overgrootmoeder maar die zat ook al vol. Wat te doen
Dan maar creatief aan de gang zonder het kastje te verknallen. De achterwand met een soort hardboard achtig hout dicht gemaakt.
Het hout steekt een beetje teveel af maar daar heb ik wel een oplossing voor. Het behang van mijn hobbykamer heb ik nog. Met wat rest stukken bekleed ik het hout. De nagels vervang ik door kleine schroeven. Lijkt me net iets steviger en minder prullig eruitzien.
Zo zie je maar weer dat je voor weinig geld (bij mij was alles afval) leuke dingen kunt maken.
Bedankt voor het lezen en prettige jaarwisseling gewenst.
Ja dat zou ik eigenlijk willen zo 1 wand. Maar dan slaap ik waarschijnlijk binnenkort onder 1 brug. Mijn betere wederhelft zou dat niet zo mooi vinden.