Overgrootmoeder zou trots zijn.

Het komt de meeste wel bekend voor, veel te veel horloges en toch niet kunnen stoppen met verzamelen.
Dit jaar alleen al 20 werkende stuks gekocht, gekregen en geërfd. Heel fijn alleen maar mijn doosjes zaten helemaal vol. Los in de la geeft krassen. ( ja op de harde manier achtergekomen)
Nu bewaarde ik mijn horloges al gedeeltelijk al in het theekastje van mijn overgrootmoeder maar die zat ook al vol. Wat te doen :thinking:

Dan maar creatief aan de gang zonder het kastje te verknallen. De achterwand met een soort hardboard achtig hout dicht gemaakt.

Dan ff testen hoe het uitziet met de horloges hangend aan de achterwand.
Het hout steekt een beetje teveel af maar daar heb ik wel een oplossing voor. Het behang van mijn hobbykamer heb ik nog. Met wat rest stukken bekleed ik het hout. De nagels vervang ik door kleine schroeven. Lijkt me net iets steviger en minder prullig eruitzien.

Zo heb ik voor 13 horloges een nieuw plekje gecreëerd. Nu maar hopen dat 13 in dit geval geen ongeluksgetal is.
Voor Pontiac heb ik een eigen hoekje in de kast.

Zo zie je maar weer dat je voor weinig geld (bij mij was alles afval) leuke dingen kunt maken.
Bedankt voor het lezen en prettige jaarwisseling gewenst.

62 likes

Gaaf gemaakt hoor, vooral ook omdat je ‘oude spullen’ hebt gebruikt!

Doet mij een beetje denken aan een wand bij Swatch… de ophangmethode dan… :grin:

1 like

Velen hier stijgeren al als je een horloge een “klok” noemt … kom jij aan met “afval”. :wink:

Wel leuk gemaakt! :slight_smile:

1 like

Ja dat zou ik eigenlijk willen zo 1 wand. Maar dan slaap ik waarschijnlijk binnenkort onder 1 brug. Mijn betere wederhelft zou dat niet zo mooi vinden. :wink:

1 like

Het hout en behangpapier was het afval. De horloges zijn allemaal mijn schatjes.

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Ziet er plezant uit!!
Je hebt zo je eigen mini-horloge-museum gecreëerd.

Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dat is nog eens een goed idee. Ik heb nog 2 theekastje staan :+1: en kan dus nog naar hartelust blijven verzamelen :wink:

2 likes

Hee dat is heel mooi gedaan :+1:t2: Erg leuk!

1 like

Super tof gedaan!

1 like

Je brengt mij op slechte ideeën :joy:

2 likes

Wauw, super gaaf gedaan! Een sierraad voor je sierraden :+1:

2 likes

Ja, de buffetkast van je vrouwtje zeker :wink:
Had ik ook al aan die van mijn gevraagd maar vond ze geen goed idee. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

:joy: :rofl: :rofl:

Gaaf idee! Veel plezier ermee. En niets meer bijkopen :joy:

1 like

Zoals ik iedere keer tegen mijn vrouw zeg: " dat is de laatste " :lying_face:

1 like

Maar waar ga je nu je thee in bewaren :thinking:

Z6y0T33

A je to!

3 likes

Ik ben meer van de koffie :coffee:

1 like