Overlijden Horlogeopa aka opa Hanzie

Tsjonge wat triest. Veel sterkte toegewenst!

Och nee! Gecondoleerd allen :pensive:

1 like

Horlogeopa zal gemist worden. Sterkte voor de nabestaanden. :pray:

Ach Roel, voor jullie een echte opa, voor ons een echte horlogefreak. Een beschaafde en lieve man. Jeetje, komt even binnen.

5 likes

Een mooi mens is van ons heen gegaan.
Heel veel sterkte toegewenst aan al zijn familie en vrienden🌹

Een treurige manier om aan het nieuwe jaar te beginnen. Ik heb vorig jaar zijn Lunar Pilot over mogen nemen en heb hem in het contact als bijzonder vriendelijk ervaren. Gecondoleerd aan de naasten en geliefden, we zullen hem missen.

1 like

Roel,

Ik schrik hiervan.

Jij uiteraard ook heel veel sterkte :cry:

Groet,
Marc

Wat een naar nieuws. Ik heb Hans altijd bewonderd om het enthousiasme en de openheid waarmee hij het forum verrijkte met zijn persoonlijke foto’s, gepassioneerde verhalen over zijn aan de horlogehobby grenzende interesses en gevatte kwinkslagen. Geen façade.

Sterkte aan alle nabestaanden.

6 likes

Gatverdamme, sterkte aan iedereen die hem kent. En vooral aan zijn familie. :pray::pray:

Sterkte aan familie en nabestaanden :pray:t3:

Wat treurig, heel veel sterkte voor alle nabestaanden!

Oei, wat een spijtig nieuws.

Sterkte voor zijn naasten, hij word hier zeker gemist. Altijd een positieve bijdrage had @horlogeopa.

1 like

Wat jammer en verdrietig!! Gecondoleerd met dit verlies, aan de familie!
Mede een verlies voor het forum.

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden :dizzy:

Droevig nieuws. Veel sterkte aan alle naasten.

Wow, dat is schrikken. Ik kwam hem vooral tegen in het poezentopic met berichtjes over z’n geliefde Archie. Helaas is hij nu plotseling Archie achterna gegaan.
Sterkte voor alle nabestaanden :+1:

7 likes

Sterkte aan de nabestaanden. Mooi om te zien hoeveel hij (hier) werd gewaardeerd.

1 like

Gecondoleerd.

Poeh, wat een naar bericht. Horlogeopa was een ontwapende vent. Jammer dat hij gemist moet worden. Sterkte aan de nabestaanden.

Sterkte voor de familie. Gecondoleerd.