Overlijden Horlogeopa aka opa Hanzie

Een pilaar van het forum, sterkte voor alle nabestaanden.

1 like

Triest. Wens de achterblijvers veel sterkte.

Wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte voor alle nabestaanden.
@HorlogeOpa dankjewel voor alle bijdragen hier.

Veel sterkte aan de familie.

Ik zal @HorlogeOpa zijn avatar nooit vergeten. Zijn bijdrages op het forum waren een plezier van lezen. Het

Gecondoleerd voor alle nabestaanden!

Heel veel sterkte aan zijn vrouw, familie en naasten.

Rust in vrede Horlogeopa, als je vanaf boven meeleest: dank je wel voor je leuke bijdragen, ik las ze altijd met plezier.

3 likes

Gecondoleerd, sterkte aan zijn vrouw en familie

Alle positieve gedachten aan Horlogeopa zijn hierboven al passend verwoord en kan ik enkel beamen.

Veel sterkte aan zijn vrouw en naasten.

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Altijd een vriendelijk en humoristisch lid geweest al kende ik hem niet persoonlijk.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden en de mensen die op het forum bevriend waren met hem :pray:

Wat een droevig nieuws. Heel veel sterkte met dit verlies aan allen die hem gekend hebben.

Wat een droevig bericht. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Wat een verdrietig nieuws, ik las zijn bijdragen graag. Veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.

Gecondoleerd aan alle dierbaren en kennissen van @horlogeopa en in het bijzonder aan zijn familie.

Ik zal me zijn, op grond van mijn eigen ervaring althans, uitsluitend respectvolle en positieve berichten herinneren.

Een gemis voor het forum.

2 likes

Wat een verschrikkelijk nieuws, sterkte Roel! :pray:

Triest dit te horen. Nabestaanden veel sterkte toegewenst.

Gecondoleerd en sterkte aan de naasten.

Gecondoleerd en ik wens de nabestaanden veel sterkte in deze ongetwijfeld zware tijd.

Wat een enorm verdrietig nieuws. Heel veel sterkte voor de familie en vrienden met dit enorme verlies.

Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd!

Gecondoleerd en sterkte aan zijn vrienden en familie!