Overlijden Horlogeopa aka opa Hanzie

Schrikken.
Wat een verdrietig nieuws. :disappointed_relieved:
Heel veel sterkte aan familie en vrienden.

Heel droevig nieuws. Heb in 2019 wel eens leuk contact met hem gehad via PB over een horloge en ook keertje ontmoet. Ontzettend aardige man! Veel sterkte familie en vrienden.

Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden.
Actieve member op het forum. Het leek mij een toffe peer.

Oef, wat een naar bericht. Sterkte aan allen :fallen_leaf: :pray:

Wat een ontstellend verdrietig nieuws opeens. Ik las altijd graag zijn bijdragen op het Forum. Ik wens allen, die hem gekend hebben, veel sterkte

Gecondoleerd & sterkte aan familie en vrienden.

Vreselijk nieuws. Veel sterkte en kracht toegewenst.

Phoe…wat een naar nieuws.
Een echte liefhebber zoals al vaak genoemd.
Alle sterkte voor de nabestaanden gewenst :pray:

Lang geleden gniffelde opa al dat ik ooit deze post zou moeten gaan maken. Hij had een hekel aan “sterkte topics” dus ik moest maar iets leuks bedenken…

Gelukkig is Jurk er dan, iemand die hij heel hoog had zitten en waar hij vreselijk mee/ om moest lachen. Het kwam enorm onverwacht en de Auwe :smiling_face_with_three_hearts: hield van harde humor:

De sky-bar had er vandaag beslist niet op gerekend. Neil en Michael al naar bedje en Lemmy (vanaf vandaag #2) moet gewoon z’n grote muil houwe…

Bedankt voor de mooie reacties HF. Een enorme steun!

@Jurk: respect man, dankjewel. Hij zou zich plat lachen hierom. 100% zeker.

80 likes

Jeetje wat een treurig nieuws. Heel veel sterkte gewenst voor familie en vrienden! Een gemis voor het forum!

Wat een droevig nieuws… heel veel sterkte voor de familie met het verlies van onze medeforummer :four_leaf_clover:.

Onwijs veel sterkte en steun toegewenst aan de nabestaanden!

Wat een verdrietig nieuws, sterkte gewenst!

Wat een akelig bericht. Aan de familie en allen die hem kenden, mijn condoleances en sterkte gewenst.

Wat verdrietig voor jullie, veel sterkte gewenst met het plotselinge verlies.

Treurig nieuws, veel sterkte aan de nabestaanden en iedereen die hem kende.

Een triest begin van het nieuwe jaar, een fijn mens is niet meer.

Condoleances aan familie en vrienden met dit verlies en veel sterkte voor de toekomst.

Gecondoleerd familie en vrienden met dit verlies en veel sterkte.

Sterkte! :pray:

Oh shit… sterkte! :candle: