Wat een triest nieuws. Condoleances aan de familie en andere dierbaren. Horlogeopa was een begrip op horlogeforum en zijn bijdragen zullen door veel leden gemist worden.
Jeetje wat droevig. Een ieder die het treft gecondoleerd en alle sterkte toegewenst
Ik heb zijn aanwezigheid en bijdragen altijd weten te waarderen.
Verdrietig. Een oud lid met veel inbreng.
Heel triest.
schitterende tekeningā¦sterkte
Gecondoleerd aan allen die hem lief en dierbaar waren. Niet persoonlijk gekend, maar zal zoals ik lees erg gemist worden. Wel altijd zijn verhalen met plezier gelezen. Dank daarvoor.
Heel veel sterkte aan de nabestaanden.
Daar schrik ik van, voel het als een groot gemis, omdat Hans voor mijn gevoel 'hier altijd al was" wat verdrietigš„
Heb Hans helaas nooit persoonlijk ontmoet, wel eens aan de telefoon gesproken en per PM, we zullen hem missenš
Sterkte voor zijn naasten en jou Roel, jullie hadden een jarenlange verwantschap
Altijd r#k als iemand uit het leven word weggeruktā¦
Zo zie je maar weer, we zijn slechts mensen van een dag.
Ik heb Hans nooit persoonlijk ontmoet maar wel een leuk mailcontact gehad omdat we beide een MV Nereide GMT hadden. Het was leuk om hierover ervaringen uit te wisselen. Hans was gewoon een erg aardig persoon.
Sterkte aan de familie en bekenden.
Tjee,
Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.
Meer dan graag gedaan Roel, nogmaals gecondoleerd met je verlies. De massale reacties laten zien hoe geliefd Hans hier is/was.
We zullen hem missen.
Gecondoleerd
Gecondoleerd en sterkte en de nabestaanden
Sterkte gewenst voor alle nabestaanden en vrienden
Dit is naar nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden
Gecondoleerd een veel sterkte gewenst met dit verlies aan familie en vrienden
Sterkte aan alle nabestaandenšš¼
Kan mij nog als de dag van gisteren herinneren dat, bij een bezoek aan het bedrijf waar zijn vrouw werkte, zij plotseling de ruimte binnen kwam en mijn pols wilde zien.
Hans had haar namelijk gevraagd te controleren welk horloge ik die dag droeg.
Gecondoleerd en sterkte voor de familie.
Wat een verdrietig bericht, gecondoleerd.
Mijn oprechte deelneming en veel sterkte