Overlijden lid Brlink

Beste Leden,

Via deze weg wil ik jullie op de hoogte brengen dat Bram Link, op dit forum bekend als @Brlink donderdag op vrijdagnacht is overleden.

Omdat ik weet dat Bram hier lid was, en graag bezig was op dit forum en met zijn horloges, heb ik een account aangemaakt om jullie van dit verdrietige nieuws op de hoogte te brengen.

Bram was dapper, en we zijn dan ook super trots op hem hoe hij met zijn ziekte is omgegaan.

Groeten, Linda de Koning

(ex-vrouw)

325 likes

Hmm, vreselijk nieuws. Ik wens alle nabestaanden en vrienden van Bram veel sterkte. Voor iedereen is er plek in het Universum en Bram zal er net zo een hebben verdiend.

2 likes

Sterkte!!

1 like

Gecondoleerd. Sterkte met het verlies

1 like

Gecondoleerd en sterkte.

1 like

gecondoleerd met dit verlies voor alle nabestaanden veel sterkte

1 like

Gecondoleerd en sterkte gewenst .

1 like

Mijn beste,

Dat de koestering van de herinnering,
de troost mag blijven van het verlies.

Sterkte voor Al die Hem lief Zijn. :rose:

21 likes

Gecondoleerd en sterkte gewenst…:pray:

1 like

Sterkte

1 like

Tnx voor het delen Linda, en uiteraard gecondoleerd.

Wat een klote bericht. Bram nog mogen ontmoeten op onze Squale meet van vorig jaar. Dapper was hij zeker ook toen. Met zijn slechte gezondheid half Utrecht nog door moeten kruisen, te voet om er maar bij te kunnen zijn. Jammer dat we een liefhebber in hart en nieren moeten missen hier. Goede reis Bram en hoop dat je nog vele ‘big smiles’ hebt gehad van jou laatste aanwinst.

:pray:

35 likes

Jeetje, niet helemaal onverwacht maar desalniettemin treurig nieuws!

Dapper was 'ie zeker en ook erg positief gemutst, ondanks het ‘welhaast onoverkomelijke’. Ik heb de laatste maanden een aantal keren via PB met hem gesproken over zijn strijd, mede omdat ik het (jaren terug) ook van dichtbij heb meegemaakt. Dat ging het ineens niet om hem, maar vroeg hij mij hoe het met mij ging. Ontzettend lief.

Beste Linda, voor jou en de jouwen en alle overige dierbaren heel veel sterkte bij de verwerking van dit verlies. :four_leaf_clover:

26 likes

Wat een verdrietig nieuws.

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

1 like

gecondoleerd, veel sterkte voor de nabestaanden

1 like

Heel veel sterkte gewenst

1 like

Sterkte voor iedereen die hem lief waren :pensive:

1 like

Wat een verdrietig nieuws en wat fijn dat je toch de moeite hebt genomen om ons op het HF hierover te informeren. Heel veel sterkte ! :rose:

2 likes

Ik kende Bram niet, maar ik zie veel goeds over hem.
Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.

4 likes

Gecondoleerd. Veel sterkte met het verlies.

1 like

Sterkte!

1 like