Overlijden lid Brlink

🫶

1 like

Wat een droevig bericht.
Heel veel sterkte met dit verlies.

1 like

Bedankt voor de moeite om dit bericht te plaatsen gedurende dit verlies. Heel veel sterkte :pray:

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

1 like

Sterkte voor U en de Uwen :pray:

1 like

Gecondoleerd Linda en alle dierbaren. Bedankt voor het delen van het bericht. :pray:
Goede reis, Bram!

1 like

Hoi linda, gecondoleerd aan jou, familie en vrienden. Kom hem niet maar hopelijk geeft dit topic een beetje kracht. Zo te lezen was hij zeer geliefd.

Groetjes,

1 like

Gecondoleerd voor een ieder die hem lief had. Sterkte

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!

1 like

Verdrietig nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst!

1 like

Bedankt voor het delen van je mooie herinnering.

1 like

Bedankt voor je mooie herkenbare woorden over Bram.

1 like

Beste leden,

Hartverwarmend om alle reacties te lezen op het overlijden van Bram. Ik heb nog niet alles kunnen lezen en kunnen voorzien van een like, maar ik ben enorm geraakt voor de kleine herinneringen, en de mooie woorden.

Bram en zijn horloges… dat was toch wel een dingetje hoor.
Ik heb zo vaak moeten lachen als hij weer eens een foto van zijn pols maakte, en hij trots vertelde dat het voor een topic op het horlogeforum is waar mensen elkaar laten zien wat ze die dag droegen.
Hij heeft veel aan dit forum gehad, met periodes waren de dagen in een (ziekenhuis)bed er zwaar, en dit forum, en zijn horloges brachten vaak weer een lach op zijn gezicht.

Ik heb helaas geen zicht op wie er op dit forum dicht bij Bram stonden en met wie hij een band, al dan niet vriendschap heeft opgebouwd. Indien iemand mij daar iets meer over kan / wil vertellen hoor ik dat graag.

Ook kan ik die personen dan mogelijk een link delen naar een pagina waar mooie herinneringen van Bram gedeeld kunnen worden die ik op een later moment kan af laten drukken in een boek.

Nogmaals heel erg bedankt voor alle reacties.

Linda de Koning

73 likes

Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst aan al zijn dierbaren

1 like

Gecondoleerd Linda en heel veel sterkte voor een ieder die hem lief had :heart:

1 like

Gecondoleerd, en veel sterkte gewenst.

1 like

Gecondoleerd, veel sterkte gewenst.

1 like

Gecondoleerd. Wat een ontzettend triest nieuws, veel sterkte gewenst Linda en nabestaanden met dit verlies.

1 like

Verdrietig nieuws.

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst

1 like

Gecondoleerd en héél veel sterkte gewenst!

1 like