Overlijden lid Brlink

Gecondoleerd en veel sterkte voor al zijn naasten!

1 like

Beste Linda,

Bedankt voor het delen van dit bericht.
Voor jou en alle andere nabestaanden van harte gecondoleerd en sterkte met het verlies.
:pray:t4::pray:t4::pray:t4:

1 like

Beste Linda,

Gecondoleerd. Ik wens jou en de nabestaanden veel sterkte.

1 like

Gecondoleerd!

1 like

Namens alle leden heb ik een bericht achtergelaten in het condoleanceregister.
Linda, gecondoleerd en dank dat je ons in kennis hebt gesteld.

52 likes

Ontzettend triest nieuws. Sterkte!

1 like

Ach, wat een ontzettend triest nieuws.
Ik heb Bram een keer ontmoet en leuk gekletst en ook daarna, op het forum, altijd leuk contact gehad. Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte.:pray:

3 likes

@Jur dankjewel, word gewaardeerd :tulip:

3 likes

Beste Linda.
In de eerste plaats gecondoleerd en dit is verdrietig nieuws. Begin juni had ik via dit forum nog contact met hem. Hij lag toen net in het ziekenhuis en hoopte er weer snel uit te mogen. Hij had net zijn Tudor glamour date te koop gezet. Hij wilde zijn collectie drastisch uitdunnen.
In de korte tijd dat ik met hem correspondeerde kwam hij bij mij als een zeer prettig mens.
Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

3 likes

De mooie woorden over Bram zeggen genoeg. Sterkte voor familie, vrienden en zij die dichtbij hem stonden. Wens dat de herinneringen aan hem levendig blijven!

1 like

Wat een droevig bericht, gecondoleerd en sterkte aan allen die hem lief waren.

1 like

Dit komt idd binnen. Ik wens al zijn nabestaanden en dierbaren veel sterkte in deze donkere periode!

1 like

Gecondoleerd en Sterkte in deze moeilijke periode!

1 like

Volgens mij is er via jou ook een boeket bloemen bezorgd op de palliatieve afdeling waar Bram de laatste (kleine) week verbleef.
Veel dank daarvoor, het is erg gewaardeerd.

(en was jij niet zo lang geleden bij ons thuis voor een overname van een horloge en sindsdien een warm contact met Bram ontstaan…?)

8 likes

Heel veel sterkte iedereen :heart:

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte!

1 like

Wat een naar nieuws. Gecondoleerd en ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte.

1 like

Veel sterkte aan alle nabestaanden :heart:

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte aan alle nabestaanden

1 like

Sterkte aan de familie…

1 like