Overlijden Paul Pertijs van House of Pertijs

Zie net een treurig bericht voorbij flitsen op Instagram. Zo eentje waar de koude rillingen je van over de rug lopen. De Bredase ondernemer Paul Pertijs, van House of Pertijs is op 54 jarige leeftijd overleden.

Zelf heb ik de zaak regelmatig bezocht toen ik nog veel in Breda moest zijn voor werk en kreeg altijd een warm gevoel bij deze winkel en de gastvrijheid van het team en Paul.

Enorm veel sterkte voor de familie en alle vrienden en kennissen.

Dit is niet het leukste horloge nieuws en wist niet helemaal zeker of ik dit bericht moest plaatsten. Maar aangezien het op Instagram staat en er wellicht meer forum bezoekers zijn die daar graag komen / kwamen wellicht toch relevant.

22 likes

Sterkte voor zijn familie en vrienden, 54 is nog veel te jong.

Mensen gaan ervan uit dat ze 80 of 100 jaar hebben maar als het al stopt in de helft is het tragisch

5 likes

Sterkte gewenst voor familie en vrienden voor het veel te vroeg heengaan van Paul.

Gecondoleerd.

Gecondoleerd voor familie en vrienden.

:pray:

Mijn hemel. Ik ben net zo oud. Alle goeds aan zijn familie, vrienden en winkelpersoneel.

Mijn beste,

Triest hoor, zo jong.

Gecondoleerd!!
Sterkte voor Al die Hem lief Zijn. :rose:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Veel te jong!
Sterkte aan een ieder die hem lief had

Veel te jong :disappointed_relieved: heb dezelfde leeftijd :hushed:

1 like

Ben zelf maar ietsjes ouder en inderdaad veel te jong om te gaan.

Sterkte gewenst voor de familie en vrienden.

Gecondoleerd. Veel sterkte en kracht voor zijn naasten

Tjeetje, wat een bericht!
Mid vijftiger, poeh … veel maar dan ook véél te jong.

Voor zover er wordt meegelezen wens ik al de zijnen heel veel sterkte met dit enorme verlies! Gecondoleerd. :four_leaf_clover:

2 likes

Veel steun, sterkte en medeleven voor nabestaanden :rose::bouquet:

Veel sterkte en kracht gewenst aan alle mensen in zijn omgeving! :pray::dizzy:

Sterkte en gecondoleerd.

Ik ben er ook verschillende keren geweest en werd altijd zeer hartelijk ontvangen met koffie en een goed gesprek. Heel veel sterkte iedereen.

Wat vreselijk triest. Gecondoleerd en veel sterkte voor zijn directe familie, verdere naasten en ieder die door zijn dood geraakt wordt.

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaande :frowning:
Nooit leuk dit soort berichten.