Twijfelen lijkt me ook iets heel normaals met een (dure) aanschaf. Zoals al werd gezegd, lekker afgaan op je gevoel en als je je er lekker bij voelt gewoon naar een Ad gaan.
Niets ten nadele van de verkoper natuurlijk
Twijfelen lijkt me ook iets heel normaals met een (dure) aanschaf. Zoals al werd gezegd, lekker afgaan op je gevoel en als je je er lekker bij voelt gewoon naar een Ad gaan.
Niets ten nadele van de verkoper natuurlijk
hahaha die is priceless!
Hoi,
Twee van dergelijke klokken zou voor de meeste wel teveel zijn denk ik.
Mijn advies:
Zo snel mogelijk handelen nu, niet meer talmen en erlangs gaan voordat de klok aan je neus voorbij gaat. Ga em eerst eens “live” zien, en kijk wat dan je gevoel zegt. Ik ben er zeker van wanneer je de verkoper uitlegt dat het jouw eerste keer is, de persoon heus wel snapt dat het een grote stap voor je is.
Hij verkoopt al heel lang Rolexen, maar het is voor jou de eerste 
Mag je best een beetje zeker van je zaak zijn, en dan bedoel ik niet de authenticiteit zozeer, maar wel dat je echt dit type Rolex wilt.
Ik vind em wel mooi, maar het wordt niet mijn horloge, en het zijn ook niet mijn Euro’s…
Veel succes, en hou ons op de hoogte.
Groet,
Nico.
aha, weer wat geleerd, thnx
Zaterdag bij Ruud geweest om m’n Omega op te halen en heb die triple 6 bekeken. Mooie klok, maar ben geen fan van tritium voor gebruik. Toegegeven, het ziet er op sommige vintage horloges wel mooi uit.