Overpriced watchdealers

concluderend is hij gewoon een flipper die zich wilt voordoen zoals amsterdamvintagewatches maar allesbehalve de klasse en kennis heeft om zo te handelen :smiley:

4 likes

Waarschijnlijk zijn aantal horloges niet eens van hen zelf maar consignatie verkoop.

Zo werkt veel internethandel.

Ik kende vroeger een autohandelaar die zijn geld vooral verdiende met slim inkopen. Die was 3 dagen van de week op pad, auto’s kijken die concullega’s te koop hadden staan (internet was nog net in opkomst). Ennals er dan een klant kwam voor een bepaalde model of kleur auto, wist hij wat er te koop stond en voor hoeveel. Vervolgens deed hij er 500 bovenop en regelde die auto onder voorbehoud.

Zelfde principe, maar was vroeger omslachtiger.

1 like

Pffff, dit soort gasten kun je niet serieus nemen toch? Ook wat @koekoek zegt over de mumbay specials. Dat kan toch niet??? Dan heb je toch geen verstand van horloges lijkt me als je dit soort meuk verkoopt en doet alsof je kenner bent en de premium dealer speelt.

Hij maakt gewoon handig gebruik van YT en zoekt sukkels als publiek. Nah, ik zal ook geen filmpje meer bekijken van hem al deed ik dat toch al nagenoeg niet.