Overstappen op Zurich Airport, de kat op het spek binden?

Niet bij alle providers trouwens! Ik heb geen lijst paraat maar soms zijn ze coulant.
Ik herinner mij wel dat er gewoon wifi was, maar wat weet ik, de laatste keer zat ik lekker wijn te tanken in de Oneworld Lounge :wink:

1 like

Nee, Lachen is Schwyz

2 likes

Levensgevaarlijk om met 1000 brandende euries op een luchthaven te gaan kijken naar een horloge.
De kans op impuls is veel te groot.
Voor 1000 eurie zou ik voor een mooie vintage gaan.
Enorme keuze.
Bijna alles wat je nieuw in die klasse koopt is gelijk de helft waard bij het verlaten van de winkel.
Eerst kijken wat je wil en passen en er een gevoel bij krijgen.
Wanneer ga je hem dragen en van wie in de doos krijgt hij concurrentie? Dat soort vragen.

2 likes

En als je geen vintage wil? Niet iedereen houd van vintage, anders had de ts wel vermeld dat hij op zoek ging naar een oud horloge… :sunglasses:

Vind het veiliger om met 1000 euro naar daar te gaan dan met een credit card met limiet tot 7500 euro. :joy:

1 like

Ik raad je aan om eerst te kijken wat de horloges, waar je naar kijkt in Nederland kosten. Volgens mij zijn de prijzen op het vliegveld van Zürich niet zo interessant.
En als je vier uur tijd hebt, kun je ook even over de Bahnhofstrasse rennen. Bucherer heeft een grote collectie en die geven korting als je er om vraagt.
Overigens, waar ga je heen? Is daar geen mogelijkheid een leuk horloge te vinden?

1 like

1 like

Er zal inderdaad wel wifi zijn alhoewel die vaak niet heel goed is.

Nee niet echt helaas. Mallorca maar helaas alleen in vergadering daar. Geen tijd voor zon, strand en/of horloges :sunglasses:

Ja klopt, best kans op een impuls maar ben normaal altijd vrij voorzichtig. Eerst inderdaad maar kijken en passen. Weet goed wat ik niet wil, nl wat ik al in de horlogedoos heb zitten qua dressers/duikers. Het moet dus iets anders zijn. We zien wel :). Ben niet zo van de vintage, maar dat komt misschien nog wel naarmate de hobby groeit!

Ik zit nu op vliegveld Venetië… Daar hoef je echt niet heen in ieder geval :rofl:

2 likes

Niet voor horloges, inderdaad.

Kaplaarzen?

Ik kom er vaak -werkgever zit daar- maar naar mijn mening moet je je Zwitserse horloges niet in Zwitserland kopen (eigenlijk helemaal niets).

De koers is vaak ongunstig en Zwitserland is knetterduur.

De reden om op een luchthaven iets te kopen zou voor mij de goede deal zijn, anders zou mijn voorkeur uitgaan naar een meer persoonlijk contact van een AD. En aangezien de goede deal daar niet te vinden is…

1 like

Ja klopt inderdaad. Heb inmiddels dezelfde ervaring. Erg mooie winkels maar hijgend personeel en hoge prijzen. Ben daar niet geslaagd.

Lekker window shoppen. Leuk en goedkoop. Dan alles laten bezinken en degene die in je hoofd is blijven zitten alsnog aanschaffen bij een AD met korting of chrono24.

1 like

Uitkijken dat je er geen zurige smaak van over houdt

1 like