Overval: en dan komt het ineens wel héél dichtbij

Vanmorgen is de winkel waar ik werk in Waddinxveen overvallen. Twee gewapende mannen hebben een vitrine ingeslagen en leeg gehaald.
Ik was vrij, maar je schrikt er toch behoorlijk van.

We weten nog niet precies wat er weg is, maar mochten jullie één of meerdere Omega’s aangeboden krijgen zonder dozen en garantie…

Gr. Eveline

Zo, dat is heavy!!

Ik hoop voor de rest geen persoonlijk leed, behalve dan de SCHRIK!

Sterkte voor je collega’s.

Je hebt gelijk, ook zoiets laat een litteken achter denk ik…

Ben in ieder geval blij dat ze zo slim waren om naar achteren te gaan en de mannen hun gang te laten gaan, anders was het misschien heel anders afgelopen.

Ik hoop dat de daders (vaak van die snotjochies) snel te pakken zullen krijgen, en dan maar eens beginnen met dit tuig echt te straffen, en dan niet naar die slappe nederlandse maatstaven.

Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen.

misschien modellen en serienummers openbaar maken?

Slecht nieuws :frowning: Ik hou mijn ogen open.

Veel succes bij de verwerking. Hou voor ogen dat 99% van je klanten te goeder trouw zijn en pak het werk weer op!

Mijn beste,

Evelien; wat een miserie, wat een ellendige gebeurtenis. Je staat er niet bij stil en plots overkomt het jou en je collega’s.
Er zijn gewoon geen woorden voor.
Maar toch, ik hoop dat jij en je collega’s niet gebroken zijn, zich niet te angstig voelen en niet te veel piekeren. Immers:
“Piekeren neemt de zorgen niet weg maar wel de kracht van vandaag en morgen“.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Eveline,

Heel veel sterkte, ook voor je collega’s. Het zal de eerste tijd wel erg onwezenlijk zijn in de winkel, maar laat je niet kisten door dit soort >X

Groeten,

Martin

Das klote :X

Het lijkt me verstandig om zo snel mogelijk de modellen met serienummers te vermelden. Voor je het weet staan de horloges al op internet en zijn ze snel verkocht naar het buitenland :frowning:

Eerst maar eens op m’n werk overleggen, is misschien wel een goed idee.

cmejewellery Schreef:

Eerst maar eens op m’n werk overleggen, is
misschien wel een goed idee.

Doe dat :wink:

En nog veel sterkte natuurlijk, ook voor je collega’s.

Ik wens je ook heel veel sterkte en ook voor je collega’s bij het verwerken van deze ellendige gebeurtenis

gr Pieter

Dat is behoorlijk heftig, ook al was je er zelf op dat moment niet.
Is iedereen heel? Dat is het belangrijkste.
Balen zoiets, het gebeurt de laatste tijd wel erg vaak.

Helemaal niet Relaxd.
Maak het niet te laat vanavond, als je morgen naar je werk gaat en in de zaak staat. Ga morgen wel naar je werk.Het is Zaterdag…en dan Zondag even lekker vrij, lekker niks.
En praat er gewoon over,
Heel veel sterkte en succes.

Helaas zijn jullie het zoveelste slachtoffer in deze golf van overvallen. Wat te doen, wie het weet mag het zeggen.

Mij resteert slechts jou en je collega’s sterkte te wensen.

Hoi Eveline,

Heel veel sterjte, laat je er niet gek door maken.

Hallo Eveline,

Jij en je collega’s veel sterkte toegewenst.

Misschien is het bekend maken van modellen en serienummers wel een goed idee.

Groetjes Herman

Eveline, wens je collega’s sterkte. Hoewel je bijna zeker weet dat je als juwelier een keer ’ aan de beurt komt’ hoop je natuurlijk dat het jou en je winkel bespaard blijft. Nadat de grote steden ’ gedaan zijn’ lijken nu ook de wat kleinere steden aan de beurt te komen. Nogmaals, sterkte met het verwerken van de schrik.

hans

Heel veel sterkte !

Één advies, maak het niet erger dan dat het is en probeer het te relativeren.
Praat jezelf geen trauma aan en/of laat jezelf geen trauma aanpraten.
Iedereen verwerkt het op zijn/haar eigen manier en laat je dus ook niet teveel beinvloeden door anderen.

Succes voor jou en je collega’s.

hou je taai en als het nodig moet zijn schaam je niet om hulp te vragen.bij deskundigen.