Een overval in Arnhem was mogelijk na het te koop aanbieden van een dure Rolex.
Er zelf voor werken willen ze blijkbaar niet.
Deze is hier al gedeeld
Topic 3 over dit onderwerp. Het houdt ons wel bezig!
Ik zag ze niet. Ook niet met zoeken.
Overheen gekeken dus.
[edit] 1 gevonden “Gevaar van Marktplaats”
We weten nu wel welk horloge het was…
Geen aanval op Cliogek, begrijp mij niet verkeerd. Vooral als er onduidelijke titels voor topics worden gebruikt.
Met het onderstaande doel ik op andere topics.
Als mensen echter beter zouden lezen, of op zijn minst eerst proberen te snappen wat zij lezen, dan zou dat heel veel onnodige discussies en dergelijke voorkomen.
Dat kan ik me goed voorstellen. Soms kunnen topicstarters wel wat betere titels gebruiken…
Tjonge wat een verhaal zeg… Die mensen die het klokje te koop hadden, hebben zich goed verdedigd- naar het nu lijkt- en terecht natuurlijk. Triest dat daar een dode bij valt, maar als die dode de dader van de overval is, dan vind ik wel dat het zijn eigen schuld is. Dan moet je dat soort dingen maar niet doen.
Kort door de bocht hadden de slachtoffers zich kunnen beroepen op noodweer, dan wel noodweer-excess. Echter, als je daarna zelf achter het slachtoffer aan gaat met de opzet om hem te doden, dan zal geen een vorm van noodweer je helpen in de rechtbank.
Mee eens. Maar een mens die moet zoeken, die vindt niet altijd.
Zeker niet bij weinig tijd om alle topics door te spitten.
Maakt niets uit man, kan iedereen toch gebeuren
Begrijp mij niet verkeerd; die tekst van mij waarop jij antwoordde heeft geen enkel verband met jou!
Doe ik niet. Ik reageer er alleen op
Was meer op het zoeken naar dubbele topics bedoeld.
Op verzoek van mijn vrouw gebruik al enige tijd nergens meer mijn echte naam als het om horloges gaat, ik vond dat altijd een tikkeltje paranoïde maar met dit soort berichten ga je toch twijfelen.
Btw geboren Ernemmer…
Ik vind “dure Rolex” nogal een pleonasme, en typisch iets voor de media om te gebruiken. Laatst ook de “peperdure Ferrari” van een of andere DJ. Duh.
Maar ik zal de verleiding weerstaan om de titel te veranderen.