Overweeg een Oris Aquis Date te kopen, en dat is gebeurd 😀

De stalen band heeft een fijn afstelling. Maar geen snel verstelling zoals de rubberband sluiting.

Elf.

1 like

Van een Oris krijg je nooit spijt! Niet over twijfelen elke dag dat je geen Oris gedragen hebt daar krijg je later spijt van…:wink:

3 likes

Top horloge. Ik heb een zwarte gehad, met oranje accenten. Zowel de stalen als de rubberen band zijn zeer comfortabel.
Afwerking zeer goed, accuraat en een goede gangreserve.
Ik vond het wel, ondanks de korte lugs een groot horloge. Qua kast hoogte en dikte van de banden, wat op mijn smalle pols nogal massief oogt.

1 like

hallo GMTplus1,
er staat er 1 bij te koop, van Logie,
één dag geleden,
groeten, Wekke

1 like

Van forumlid @i_d_k staat nu een Aquis Depth gauge te koop.

1 like

Het lijkt verstandig om nu tweedehands te overwegen. Aanbod is groter dan de vraag op dit moment, wat effect heeft op de prijs. Kortom, doe er jouw voordeel mee!

2 likes

Bedankt allen voor de suggesties, ik heb inmiddels zo links en rechts contact gezocht met de aanbieders hier op her forum!

Hier een zeer tevreden eigenaar van een Oris.

3 likes

Ik ben eruit, dit gaat hem worden


Nu nog kijken naar het moment waarop (vakantiegeld, belastingteruggave of bonusuitkering), welke aanbieder en met welke korting. Nederlandse dealers geven ongevraagd al € 250 korting op de listprijs.
Zover iedereen bedankt voor suggesties en tips!

6 likes

Van Baal Nijmegen :thumbsup:

1 like

van Hooff in Deurne :raised_hands:

1 like

Prachtige klok, mooie combinatie van blauw en zwart. Datum op 6 geeft ook een gebalanceerd geheel :thumbsup:

1 like

Geen ervaring met oris. Maar vaak Is een losse metalen band relatief duurder dan een losse rubberen band om erbij te kopen.

Ik heb toen (2013) gevraagd wat de staten band los kostte, dat was €160,- dus daar heb ik het niet voor gelaten. Kan inmiddels weer anders zijn.

Jup, kost 199,- inmiddels

Goede keuze. Blijft mooi die Aquis. Alleen jammer van de lugs waardoor nato bandjes niet mogelijk is en after market bandjes wat lastiger is. Natuurlijk is dit ook weer het kenmerk van he horloge.

Heb hem een keer omgehad op stapen band en ik vond het horloge erg comfortabel👍🏻

Ik zou hem sowieso op staal kopen en de rubberen band er later los bij kopen.

Lederen bandjes kun je bij Ko_ bestellen, hij heeft hier al een vorm voor dus kan hem zo voor je maken. Zou ik zelf alleen niet snel doen, ben er niet zo kapot van op de Aquis.

De rubberen band is fantastisch. Heerlijk comfortabel. Zelf vind ik de stalen band te grof. Plus ik vind de polished links en het zien van de huid tussen de links door een nadeel.

Welk bandje je ook zou nemen. De Oris is een super klok!

Alles wordt duurder… :sweat:

Stegen de lonen ook maar met zoveel :yum:

1 like

Chrono24, 995,- via Trusted Checkout, nieuw, Duitse leverancier, zeker niet slecht. Prachtig horloge.

1 like