Tissot.
Zie ik daar zeno in de titel staan.
Kijk zeker eens naar de zeno watch basel model bauhaus.
Heb zelf de zwarte wijzerplaat.
Top horloge met eta binnenwerk
Waarom niet een FC Healey. Ik blijf de uitvoeringen prachtig vinden en tweedehands goed te vinden tussen de 500 en de 1000.

Dit is ook wel een mooie.
Healey is ook zeker een mooie maar dan inderdaad direct een stuk duurder (in nieuwprijs).
Zeno had ik inderdaad in de titel staan, haha zie het nu pas, daar twijfelde ik ook nog tussen namelijkā¦
en nu weet je het helemaam niet meer.
Visodate.
The FC is ook wel mooi, maar het prijsverschil in deze geval telt.
Ik heb een afwijkende mening: ik zou gaan voor de Edox, vind ik mooier omdat het enkel de datum heeft. Net als de FC maar dat prijsverschilā¦
Daarnaast vind ik de wijzers en plaat van de Edox mooier, maar bovenal is de kroon lekker apart.
En ik heb ook zo eentje gehad, maar dan met opengewerkte voorkant, erg mooi om te zien, wat minder dressy.
Daar sluit ik mij bij aan.
EDOX heeft net even meer klasse dan de andere twee.
Plus idd de wijzers hebben de goede lengte.
Grt.
Ik moest ook aan de junghans denken, maar niet alleen hun max Bill, maar ook hun meister lijn.
De plaatjes doen ze niet allemaal even veel recht, maar zo gezien vind ik de tissot t mooist
Voor mij zonder twijfel de Tissot Visodate. Maar ik ben bevooroordeeld, ik heb er zelf een. Een pracht horloge.
Tissot is je beste keuze uit je line up. En goede prijs/ kwaliteit verhouding.
FC is leuk maar jong. Hollandse Eigenaren waren in HK begonnen met het merk en zijn er succesvol erin geworden. Ze hebben in 2014 Alpina overgenomen en daarmee veel know how verworven. FC is zeker een merk die je in de gaten moet houden. Zeker de in hous movements. Nu het nog betaalbaar is.
Met je budget. Best deal is Tissot en zoals andere leden al zeggen. Het geld dat je over hou, doorsparen!