Overzicht laatste 2 jaar in 20 minuten

Dus als je even niks te doen hebt…

Mijn komen en gaan collectie van de afgelopen 2 jaar in 20 minuten… :see_no_evil::christmas_tree::innocent::grimacing:
Momenteel terug bij af met enkel een sub in het laatje :slight_smile:

21 likes

20 minuten :joy:

Kun je hier geen synopsis plaatsen? :sunglasses:

5 likes

Ik moet zo ff borrelen maar geloof je op je woord! Enkel een subje…u is een bescheiden mensch!

1 like

Mooi filmpje, en complimenten voor de vele prachtige foto’s! Moest wel halverwege afhaken door al die drukke flitsen tussendoor maar dat ligt denk ik aan mij.

Heb je nog een eindconclusie wat het jou heeft gebracht de afgelopen twee jaar? Nog advies aan notaire flipperaars voor de toekomst?

1 like

Sjuzes David wat een verzameling…Ik heb het even vlug doorgescrolled want anders zou ik in slaap donderen. [quote=“lasteraar, post:1, topic:132569”]
enkel een sub
[/quote]

Als je daarmee tevreden kunt zijn is dat een mooi einde!

1 like

Gewoon doen wat je niet laten kan :slight_smile:
Het heeft mij verder niks gebracht behalve veel draagplezier en een leuke collectie foto’s ter herinnering.

:slight_smile:

1 like

Niet liegen, de daytona is alleen even uit logeren toch?

1 like

Klopt. Die zie ik in 2018 pas weer :frowning:

Had ze allemaal wel willen houden… maar ja… keuzes :):slight_smile:

1 like

De Submariner is de rode draad.
Gewoon een witte Explorer II, een Explorer I en een Speedmaster kopen en klaar.

Stop met flipperen joh. Is veel te onrustig.

2 likes

En het heeft je ook een sub gekost? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mooi stukje werk kerel!

1 like

Ik had niks beter te doen en ik heb het volledig uitgekeken :slight_smile:

Ik vind het knap gedaan met een aantal prachtige macro-shots. Vooral de foto’s van de Daytona zijn erg geslaagd.

Als ik een héél klein puntje van kritiek mag uiten, zou ik het muziekje dat continu geloopt wordt toch vervangen met iets anders. Het doet me nu aan dit denken.

2 likes

Dit lijkt met wel een lekker muziekje bij deze clip

2 likes

Hebben jullie ook allemaal die ene aparte niet Rolex foto gezien die er tussen zat? :wink:

1 like

Ondanks dat ik me al enige tijd wijsmaak dat ik hem niet wil, vind ik het eigenlijk wel logisch.
Wat heb je eigenlijk meer nodig ??

Okay, een beater, een dresser, een vintage, chrono, pilot, een witte plaat, een blauwe plaat, panda…
… wat een klote hobby is het toch.

4 likes

De Panerai

2 likes

Er zaten meerdere Niet-Rolexen tussen hoor.

5 verschillende zo uit mijn hoofd… :innocent::grimacing:

1 like

Mijn Daytona ligt nu bij de dealer voor een vroegtijdig onderhoudsbeurt. Eenmaal de sub weer om denk ik ook van: ’ ja, dit is eigenlijk genoeg’.

Ding volstaat gewoon. Mooi afgewerkt. Voelt als een kluis. Kan eigenlijk overal wel bij en kan overal tegen.

Maar het bloed blijft kruipen.
De sub en de SeaDweller. Die bleven het langst om de pols. Maar dit is nu al de 3e 114060 sub… in 2 jaar…

3x is scheepsrecht?

Meer dan 10 andere zie ik nu. Mijn grap loopt dus een beetje de soep in helaas. :sweat_smile:

1 like

Dankzij dit filmpje is mn bier lauw en zijn de bitterballen nu zwart. En bedankt.

8 likes

Sodeknetter! Als ik een filmpje maak heet het eerder “de laatste 20 jaar in 2 minuten” :sweat_smile:
Zit mooi spul bij. Ben toch wel fan van vintage DJ’s met gladde bezels. Mooie foto’s ook.

1 like