Overzicht Olympics-horloges gespot

Een leuk overzicht van de horloges die door de verschillende sporters worden gedragen:

Wat me opvalt is dat er veel door RM wordt gesponsord en dat de golfers ook hun horloge omhouden (al eens eerder een topic over geweest dat dit niet echt goed voor het uurwerk is).

8 likes

OC- horloges?

1 like

Olympic champions/competitors??

1 like

Wel grappig: de ene sporter heeft een nog duurdere horloge om dan de ander: Kiran Badloe: gewoon een Casio van een paar tientjes :slight_smile:
(hoe Nederlands wil je het hebben)

5 likes

Heel cool! Lekker wat anders tov al die protserige horloges :muscle:

5 likes

Omega is natuurlijk ook de officiële tijdwaarnemer tijdens de spelen.

ook

natuurlijk

:innocent:

Leuk artikel!

2 likes

De enige horloges die me interesseren zijn die die mensen uit eigen keuze omdoen. Alles wat gesponsord is, is niet interessant. Zeker als het een voor dat gebruik niet relevant horloge is.

3 likes

of anderhalf miljoen kosten…

1 like

Hier een leuk artikeltje over G-Shocks op de Olympics

1 like

kijk olympic!

3 likes

Mijn officiële Olympic Omega Rattrapante Stopwatch/Klok

3 likes

Op de Olympics heb je natuurlijk in elke sport een “champion”

:slight_smile:

2 likes

Eens! Al die gesponsorde meuk zijn gewoon moetjes. Je bent voor mij pas een Olympische held als je je gesponsorde watch aan de lokale bevolking geeft en zelf gewoon de horloge draagt van je overleden pa bijv.

2 likes

Je snapt dat dat niet is hoe sponsoring werkt?

4 likes

Wat ik snap is dat het allemaal maar kapitalistische bullshit is.

Zegt hij met z’n wit gouden Rolex gmt :innocent:

2 likes

Maar die is niet gesponsord. Hard voor gewerkt. In die zin, van mijn centjes zonder dat een ander iets van mij eist.

Die atleten werken ook best hard om die sponsor deals binnen te slepen :sweat_smile:

1 like