Owner of a Roamer

Owner of a Roamer, met deze zin worden op de site van Roamer een aantal celebrities voorgesteld die een roamer horloge hebben.
Ik heb er nu ook één.

Type: Competence original
Caliber:FHF 138.011
21.600 A/h handopwinder
17 jewels

De, dauphine style, skeleton wijzers lijken op de foto’s moeilijk af te lezen maar in werkelijkheid valt dat enorm mee. Wat niet meevalt is om dit horloge goed te fotograferen. Door het bolle saffierglas zijn er vrijwel altijd lichtreflexies te zien. bij een camera positie waar dat minimaal is valt ook geen direct licht op de chroom wijzers waardoor ze nauwelijks op lijken te vallen. Zal nog proberen om betere foto’s te maken

mooi!

Gefelicteerd!

Erg mooi.

Mijn beste,

‘Owner of a Roamer’!!
‘Owner with art‘, dekt in deze meer de lading, zou ik willen zeggen.
Deze skeleton, is horloge kunst avant la lettre!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kunstzinnige horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Fraaie woorden wederom Coenraad. Dank daarvoor. Het horloge is in werkelijkheid veel mooier dan ik in mijn foto’s kan laten uitkomen. Daar ligt een uitdaging…
De Tissot om jouw pols vandaag is ook niet mis overigens.

Salut!

RoB

Mijn beste,

Dank je!!
:)-D

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

van harte met je nieuwe aanwinst, erg leuke klok (tu)

Gefeliciteerd met dit mooi horloge

gr Pieter

Heel mooi:~

Net via Ebay een ca 1970 Roamer Anfibia binnen. Eerst maar eens een nieuwe band aangezet. Loopt nu een dag of tien en nog geen halve minuut achter tov mijn i phone. Wat een zwitserse precisie weer. Foto volgt nog

proficiat!

Ik vind het een supermooi model. Voor harige polsen vind ik hem niet zo geschikt. Al dat haar achter glas. Polsen scheren gaat me iets te ver.