Oyster Perpetual 34mm Olijf Groen!

Beste Forum leden!

Na lang meelezen mijn eerste post!

Na lang sparen, passen, meten, proberen en overdenken eindelijk mijn eerste Rolex aangeschaft!

Wat denken van de maat? Ik heb een 16,5/17 cm pols? Over de maat ben ik nog iets onzeker om eerlijk te zijn. Een man die 34 mm Rockt is best gedurfd? Ik hou wel van de vintage look en feel.

Klopt het dat er geen kroon op de 6 in het saffierglas gegraveerd is?

Is de kleur niet geweldig?:heart_eyes:

55 likes

Je hebt mijns inziens een hele goede keuze gemaakt. 34mm is prima, daarbij, het is een stevige case, anders dan de vintage, en ook die kunnen in 34mm prima de pols sieren. Hele toffe dial…genieten!

2 likes

Naar mijn mening één van de mooiste. :ok_hand:
De maat misstaat je zeker niet.

1 like

Welkom en Gefeliciteerd met je NA.
Erg mooi en een goede keus, de maat went snel.
Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Goed gekozen, proficiat en veel draagplezier! :ok_hand:

En welkom op het forum uiteraard.

1 like

Van harte gefeliciteerd. De mooiste moderne Rolex wat mij betreft. En 34mm… het gaat niet om de grootte. Het gaat erom hoe je 'm gebruikt.

1 like

Staat goed. Mooie wijzerplaat ! Gefeliciteerd ! Geniet ervan :wink:

1 like

De kleur is geweldig en de maat perfect !
Gefeliciteerd !

1 like

Moet wel een kroon zijn, hoor

3 likes

Klopt! Haha

Ja inmiddels gevonden. In een donkere ruimte en dan met flashlight op de dial schijnen.

Thanks! Best wennen om tegen de mainstream voor een relatief kleinere maat te gaan.

Prachtig, één van de mooiste Rolexen :heart_eyes:
Jammer dat hij niet in 42mm verkrijgbaar is!:frowning:

1 like

Euk nee, staat je prima maar net om dus even door dragen en voor jezelf even wennen aan de maat.

Maar rocken? Dat doe je toch met instrumenten?

En proficiat want het is een prachtig horloge en het staat je ook goed. Die maat is :ok_hand:

1 like

Mooi hoor, veel plezier ermee! Ik heb zelf ook een poos zitten dubben over de maat.

1 like

Welkom :+1:, en gefeliciteerd met je prachtige NA :ok_hand:

1 like

Perfecte keuze dit is ook mijn favoriet momenteel. :ok_hand:

1 like

Thanks voor de feedback! Hahaha rocken :love_you_gesture:t3::clap:t3::love_you_gesture:t3::clap:t3:

1 like

Prachtig!

1 like