Oysterband vraagjes

Hoi mensen,

ik heb een Sub No-Date gekocht en ik heb alle verwijderbare schakeltjes eruit en ook nog het gedeelte waar ook de divers-extension aan zit op z’n kortst gezet, maar toch vind ik het horloge wat te ruik zitten. Ter illustratie; wmb zou er nog prima een schakeltje uit mogen als die lekker om de pols wil zitten. (ik draag m’n stalen banden graag redelijk “strak” anders bungelt het geheel nogal)

Weet iemand hiervoor een oplossing? Ik heb zefl al zitten denken aan een kortere clasp als die er is?

Tips/ideeën zijn welkom!

Mischien kan je een schakeltje van de ene kant van de clasp naar de andere kant verplaatsen en zo de positie van de clasp op de band verschuiven. Mischien dat hij dan beter zit?
Succes :slight_smile:

Bruine bonen en spek :wink:

louis Schreef:

Bruine bonen en spek :wink:

Gna gna (nice!)

Dan heb je een behoorlijk polsJE :slight_smile: :slight_smile:

tja, wat zou je kunnen doen? Of eventueel kijken of de sluiting van een EX II past. Of brutaal, nog een schakel met de tang er tussenuit halen…

louis Schreef:

Bruine bonen en spek :wink:

Klopt, alleen het seizoen voor bruine bonen is voorbij hé? :wink:

Ik ben inderdaad nogal klein maar Seiko’s en Omega’s met staal passen zonder problemen. Anyway, ik heb er voor nu eerst maar even een leren omheen gedaan en dat valt me niet tegen dus voorlopig laat ik het zo!

Nato bandje?

lance_explorer Schreef:

Mischien kan je een schakeltje van de ene kant van
de clasp naar de andere kant verplaatsen en zo de
positie van de clasp op de band verschuiven.
Mischien dat hij dan beter zit?
Succes :slight_smile:

Als echt de band op het kortst is, dan is bovenstaande wel een oplossing inderdaad. Anders vrees ik er voor dat je de band nog korter krijgt.

Succes! (tu)

gr. Glenn

Ketting en een vestje met zakken?

Een Rolex hoort te bungelen :wink:


Bungelen hoort bij een rolex