Wordt vervolgd…
Wordt vervolgd…
Eh… is de poll offline gehaald ?
ik zie nu 2 x dezelfde tekst.
Tritium (look)!
Carpe tempus Schreef:
Eh… is de poll offline gehaald ?
ik zie nu 2 x dezelfde tekst.
Yep, niet omdat ie dubbel geplaatst was, maar omdat ik ten tijde van het schrijven van mijn eigen reactie op de poll (die Teun) heeft opgezet had, toch met vragen bleef hangen. Die wilde ik bij nader inzien toch eerst terugkoppelen. Het betreft een beetje met wat versta je onder vintage lume. Je hebt oud brokkelig groen, zwaar verdonkerd oranje, vergeelt wit, etc. Ik wilde graag dat het voor ieder duidelijk is wat er bedoelt wordt, voordat je op iets stemt met heel wat anders voor ogen dan wat de ander bedoelt. Dus nog een klein ogenblikje geduld. Kan helaas nu niet bij de plaatjes. Photobucket is down… 
Okay duidelijk (tu)
Beste forumleden,
Graag blijven wij jullie bij de specificaties van de P1lot One betrekken.
Vorige keer konden jullie via een poll buigen over de vraag van welk materiaal de kast volgens jullie zou moeten zijn. Bedankt voor de vele reacties en stemmingen, we gaan er zeer zeker wat mee doen.
We gaan bij het ontwerpen en bouwen van de P1lot One heel veel aandacht aan de details geven. De verwachting zijn al hooggespannen! Deze keer stellen wij jullie daarom de vraag welke kleur “lume” (lichtgevende verf) jullie het liefste op de wijzerplaat (cijfers en wijzers) terug zouden willen zien. De lumekleur heeft volgens ons een groot effect op de uitstraling van de P1lot One, dus stemt allen!
Alvast bedankt voor jullie stemmen en feedback en tot snel!
P1lot One 2015 | POLL: Welke lumekleur kies jij?
- Traditioneel wit
http://gratis-poll.nl/vote/68230

- Tint oranje/geel (‘vintage’)
http://gratis-poll.nl/vote/68231
Wellicht kunnen we tint oranje/geel veel op de kleur van HF laten lijken 
http://gratis-poll.nl/view/11423
– Het P1lot One Team –
Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek
Hans (motormuis) | Commercie, sales en communicatie op HF/FB.
Teun (Teunan87) | Design en communicatie op HF/FB
Remie (7T2 Straps) | Straps en toebehoren
Rob (Rob & Roll) | Medewerking bij straps en algemene medewerking in het project.
Facebookpagina: https://www.facebook.com/pilotonewatch
Contact: https://www.facebook.com/pilotonewatch of pilotonewatch@gmail.com
marnix.moed Schreef:
Wellicht kunnen we tint oranje/geel veel op de
kleur van HF laten lijken
Ik zou hier wel goed op letten. Met de HFLE2010 werd iets dergelijk ook geprobeerd, maar sommigen vonden het meer Post-it geel lijken dan HF zacht roze/geel (kweenie hoe ik de kleur precies moet omschrijven) van de website achtergrond.
Het had zo moeten worden
Maar het ziet er soms zo uit

Pas ook op voor te hard oranje. VDB heeft imho nogal de neiging dat te doen, mijn lume pip ziet er daardoor bijvoorbeeld wat kunstmatig oranje uit, wat imho niet ten goede komt aan de vintage uitstraling.

Ik ga in dit geval liever voor save en stem op de Tradioneel witte.
De keuze van de lume lijkt mij eerder een (vrijwel) laatste vraag i.p.v. de eerste 
Hangt er toch sterk van af, hoe het horloge er uitziet?
lexor Schreef:
De keuze van de lume lijkt mij eerder een
(vrijwel) laatste vraag i.p.v. de eersteHangt er toch sterk van af, hoe het horloge er
uitziet?
Het 1 en ander vind ik ook afhangen van het bijkomende bandje. Hoewel, je er natuurlijk zelf makkelijk een andere op kunt zetten :+
Gezien het gegeven dat de wijzerplaat algemeen beschouwd wordt als het gezicht van een horloge… is de kleur van de Lume zoiets als de kleur van de ogen van je droomvrouw… (
Arie Kabaalstra Schreef:
Gezien het gegeven dat de wijzerplaat algemeen
beschouwd wordt als het gezicht van een horloge…
is de kleur van de Lume zoiets als de kleur van de
ogen van je droomvrouw… (
Maar nu heb ik een beetje het gevoel dat ik een droomvrouw moet kiezen terwijl ik alleen haar ogen door een burka zie :+
lexor Schreef:
Arie Kabaalstra Schreef:
Gezien het gegeven dat de wijzerplaat algemeen
beschouwd wordt als het gezicht van een
horloge…
is de kleur van de Lume zoiets als de kleur van
de
ogen van je droomvrouw… (Maar nu heb ik een beetje het gevoel dat ik een
droomvrouw moet kiezen terwijl ik alleen haar ogen
door een burka zie :+
(:D(tu)
hier n burka dame met n 2 kleurige iris
meestal bruin en groen ofzo

je droomvrouw ontmoeten die verhuld is, is ook wel weer spannend 
zie het als een Blind date… 
eens met dvh, tis als accessoires voor je kamer kiezen terwijl je de kleur van de muur nog niet hebt bepaald, en dan nog een vraagje, de lume kan dan wel vintage of wit worden maar welke kleur straalt het uit dan? ik bedoel, ik heb witte lumen op mijn Magrette maar die gloeit blauw:-)
We streven ernaar om de Lumekleur en de lichtkleur hetzelfde te houden… we bouwen een horloge, geen Kameleon… 
goed te horen Arie, thnx
Arie Kabaalstra Schreef:
We streven ernaar om de Lumekleur en de lichtkleur
hetzelfde te houden… we bouwen een horloge, geen
Kameleon…
hebben we n unicum: witte lume 
bij wit is ie meestal groen of blauw in t donker. voor n vintage flieger zou ik voor groen gaan.
n contemporary pilot kan ook wel blauw hebben.
motormuis Schreef:
je droomvrouw ontmoeten die verhuld is, is ook wel
weer spannend
schijnt nu zelfs n tv pgm v te zijn. trouwen met n vreemde ofzo (