We hadden zo’n mooie poll op http://www.p1lotone.nl/
staan om jullie te vragen welke variant het zou moeten worden. Echter… een aantal forumleden tipte ons op de mogelijkheid om - zij het via omwegen - meermalen te kunnen stemmen. Dit blijkt ook uit het aantal stemmen van het afgelopen uur. Dat is geen normaal verloop.
Daarom hebben we er als team voor gekozen om de poll uit de lucht te halen en jullie te vragen om uiterlijk woensdag je stem uit te brengen op variant 01 (geribbelde, fluted bezel) of variant 02 (gladde bezel) via een PB naar “motormuis” of via de mail op pilotonewatch@gmail.com.
Onze oprechte excuses dat het zo moet, maar we willen absoluut dat er een eerlijke winnaar komt. Dat willen jullie natuurlijk ook.
Dus: neem nog even de tijd om een PB of mail te sturen en zorg er samen met ons voor dat er een eerlijke winnaar komt.
Heel erg bedankt voor jullie stem!
P.S. woensdag 8 oktober presenteren wij weer wat nieuws, namelijk de eerste foto’s van de ongelofelijk mooie band en lichten we een tipje van de sluier op, die nu nog over de pouch hangt…
P1lot One Team
Teun (Teunan87) | Projectleider, design en communicatie Hans (Motormuis) | Commercie en penningmeester Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek en assemblage Remie (7T2 Straps) | Band Rob (Rob & Roll) | Pouch en algemene zaken
Is het niet mogelijk om beide varianten in productie te nemen? Aangezien de keuze voor witte of gele lumen nu ook al mogelijk is. Laat mensen bij intekenen gewoon aangeven welke variant met welke lumen ze willen, dan zit je ook niet met polls en mensen die afhaken omdat de bezel niet voldoet aan hun smaak. (Ik heb natuurlijk makkelijk praten vanuit m’n luie stoel)
We hebben ervoor gekozen om helemaal niets meer te wijzen aan de P1lot One. Er zullen dus ook geen 2 uitvoeringen komen, op de kleur van de Superluminova na dan.
De P1lot One is wat hij is en blijft wat hij is, maar bedankt voor je bericht natuurlijk!
Is er overigens een mogelijkheid om, als de bezel gekozen is, een prototype met witte superluminova en eentje met gele superluminova in het eggie te aanschouwen?
P.S. woensdag 8 oktober presenteren wij weer wat
nieuws, namelijk de eerste foto’s van de
ongelofelijk mooie band en lichten we een tipje
van de sluier op, die nu nog over de pouch
hangt…
is t mogelijk om de band iets eerder te tonen? de stijl/kleur/stitches/etc. vd band kan de voorkeur vd bezel/het hele klokje ansich imho ook beinvloeden. de pouch mag wat mij (met alle respect) ook later.
voor mij hangt de keuze vd klok nl ook af vd band.
Aan allen die meerdere keren hebben gestemd in dezelfde poll, ik vind dat echt schandalig!
De laatste tijd vond ik echt een hele positieve vibe hangen op het forum, en het is leuk om al het enthousiasme te lezen over het initiatief van de HFLE. Maar dat er misbruik wordt gemaakt van een eenvoudige poll is heel erg jammer.
Team P1lot One, keep up de good work! Ik stem niet en laat mijn keuze afhangen van de uiteindelijke keuze van de meerderheid. Dus mijn ontbrekende stem komt vanwege het feit dat ik nog niet zeker weet of ik 'm bestel…, nou ja om diegenen meer stemrecht te verschaffen die er nu al zeker van zijn dat ze 'm willen… Snap je?
Aan allen die meerdere keren hebben gestemd in
dezelfde poll, ik vind dat echt schandalig!
De laatste tijd vond ik echt een hele positieve
vibe hangen op het forum, en het is leuk om al het
enthousiasme te lezen over het initiatief van de
HFLE. Maar dat er misbruik wordt gemaakt van een
eenvoudige poll is heel erg jammer.
Team P1lot One, keep up de good work! Ik stem niet
en laat mijn keuze afhangen van de uiteindelijke
keuze van de meerderheid. Dus mijn ontbrekende
stem komt vanwege het feit dat ik nog niet zeker
weet of ik 'm bestel…, nou ja om diegenen meer
stemrecht te verschaffen die er nu al zeker van
zijn dat ze 'm willen… Snap je?
Sociaal uitgangspunt. Nog even en dan zullen we het weten…
Team P1lot One, keep up de good work! Ik stem niet
en laat mijn keuze afhangen van de uiteindelijke
keuze van de meerderheid. Dus mijn ontbrekende
stem komt vanwege het feit dat ik nog niet zeker
weet of ik 'm bestel…, nou ja om diegenen meer
stemrecht te verschaffen die er nu al zeker van
zijn dat ze 'm willen… Snap je?
+1
Ik sluit me hierbij aan, heb ook nog twijfels en stem deze ronde niet.
Heb nu al twee keer gestemd op oude manier, en vind het in en in triest dat het nu weer opnieuw moet om tot een eerlijke verkiezing te komen.
Al de inzet , moeite , tijd etc die jullie er in steken wordt teniet gedaan door een paar eigenheimers die het horloge eigenlijk niet waard zijn.
Toch veel succes met jullie initiatief.
Dit ga ik even in de groep gooien, we snappen dat
dit zeer belangrijk is.
thx (tu)
mocht t niet helemaal af zijn (gaatjes erin ofzo), maar dan hebben we tenminste n beeld hoe completer/meer voltooid, natuurlijk des te beter voor de beeldvorming.
Dit ga ik even in de groep gooien, we snappen
dat
dit zeer belangrijk is.
thx (tu)
mocht t niet helemaal af zijn (gaatjes erin ofzo),
maar dan hebben we tenminste n beeld hoe
completer/meer voltooid, natuurlijk des te beter
voor de beeldvorming.
Dit ga ik even in de groep gooien, we snappen
dat
dit zeer belangrijk is.
thx (tu)