nou ik merk het wel … het het bissenisplan is
degelijk afgetimmerd hier, nu nog de modellen
en daarna hopen dat Arie niet in een creatieve
bui
op eigen houtje 53mm ø vliegers met sunburst
koffielepels aflevert
Respect hoor, op voorhand. Als lid van de vorige “werkgroep” weet ik dat het best een gedoe is. Laat staan als je alles in eigen hand gaat houden. Wij mailden met elkaar, de importeur en de fabrikant…
Psychologisch effect is dat makers het meest trots zijn op de eerste, daarom stem ik dan ook op voorhand vast op voorstel nr 1 (zit tenslotte ook in de naam )
Bedankt voor je reactie en positieve hart onder de riem. Dit soort berichten kunnen wij heel goed gebruiken! Het is een megaklus om dit op te zetten en dan moet de uitvoering nog komen
We zijn nu al supertrots op wat we hebben staan en gaan ervan uit (en hopen) dat de meesten het ook zullen waarderen en hun waardering in bestellingen zullen omzetten. We kunnen nooit iedereen met de P1lot One pleasen en dat is ook niet ons doel.
Sowieso gaaf dat er een eigen HF horloge gaat komen! Ben zeer benieuwd naar de ontwerpen. Wellicht haak ik zelf af, ben geen handwinder liefhebber, maar het hele project interesseert me enorm. Volg het dan ook met genoegen.
Nog maar vier uurtjes (niet) slapen…