We hebben je beloofd dat we af en toe met wat aanvullende informatie over de specificaties van de P1lot One zouden komen. Vandaag melden we je dat de P1lot One voorzien zal zijn van onder meer:
sandwich wijzerplaat met Superluminova
titanium “Flieger”-kroon met gravering
Morgen om middernacht laten we je via http://www.p1lotone.nl/
de ontwerpvarianten van de P1lot One zien, waarop je tot 8 oktober je stem kunt uitbrengen. Hieraan zullen we je morgenavond herinneren!
P1lot One Team
Teun (Teunan87) | Projectleider, design en communicatie Hans (Motormuis) | Commercie en penningmeester Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek en assemblage Remie (7T2 Straps) | Band Rob (Rob & Roll) | Pouch en algemene zaken
Wil niet zeuren maar kan na al deze moeite de automaat liefhebber ook bediend worden?
M.a.w. 2 varianten met een automaat tegen meerprijs, of is dit niet mogelijk?
We hebben bewust voor dit uurwerk gekozen en kunnen geen diverse uurwerken i.c.m. de huidige specs aanbieden. Volgens het team is dit de beste combinatie en helaas kunnen we niet op elk persoonlijk verzoek v.w.b. uurwerk ingaan. De ontwerpen die morgen gepresenteerd gaan worden zijn compleet maatwerk voor de Unitas getekend. Het zou veel te bewerkelijk worden om alles aan te passen voor een automaat in deze oplage, beschikbare tijd en geld. Vergeet niet dat het team uit veelal mensen met een full-time job bestaat
Ik sluit echter niet uit dat bij (overweldigend) succes dit verhaal een vervolg gaat krijgen met wellicht meer configuratie-mogelijkheden (lees ‘uurwerk-varianten’)…
Ik zit er al klaar voor …
schiet op he 't is op de Zuidzee volgens mijn
GMT eigenlijk al middernacht he…
kan 't net zo goed ff bekend maken die 3 modelletjes.
nou ik merk het wel … het het bissenisplan is
degelijk afgetimmerd hier, nu nog de modellen
en daarna hopen dat Arie niet in een creatieve bui
op eigen houtje 53mm ø vliegers met sunburst koffielepels aflevert