Thanks brother.
mooie klokken, tof duits verkeersborden lettertype, model 1 met toffe lunette, gewoon ene mooie leuke klok!
mijn complimenten heren!
Erg mooi horloge , twijfel nog welke mijn stem krijgt. :)-D
Thanks!
Ook jij bedankt! Lettertype is DIN 1451. Mega-vintage.
Mijn felicitaties voor het team. Dat is pas een special (tu)
THanks!! Er is een nieuw topic overigens voor de presentatie, wellicht die verder vullen?
Complimenten! Mooi strak ontwerp, prachtige caseback, smoelt goed ook op de nato. Heb mijn stem uitgebracht :}
Bedankt man!
Ja… 't was een hele klus om de "platte ideeën van Teun in 3D vorm te geven… mijn PC heeft het er nog warm van… lang Leve Facebook ook… er zijn heel wat opzetjes, rendertjes en schetsjes over en weer gegaan voor het zover was…
Teun was goed kritisch op m’n 3D werk… en daardoor is ie zo geworden…
Gewoon een heel goed voorbeeld van teamwork, passie en drive. En vakmanschap. En Facebook.
Ik bied me aan om de proto te dragen alvast
de “Proto’s” zullen geen uurwerkje krijgen… die maak ik alleen om Remie en Rob te helpen met het maken van de Banden en Pouches… zodat ze een “horloge” hebben om te passen… tegen de tijd dat het zo ver is… plaats ik wel wat foto’s…
Heren:
Complimenten voor inzet, ontwerp, website, “triggering”.
Mooi resultaat.
Maar ik haak af: kroon aan de verkeerde kant, seconde ondersteboven: niet mijn wens voor vijfhonderd euro.
Mooi initiatief, héél mooi en onderscheidend ontwerp.
Maar niet mijn smaak.
Neemt niet weg: “Hulde” (tu)(tu)
Geen probleem, bedankt voor je feedback. We wisten dat we een klein risicootje zouden lopen, maar wilden echt iets heel bijzonders neerzetten. Dat past niet bij iedereen, het is geen allemansvriend.
h_j_r_ Schreef:
leuke animatie (
@werkgroep, geweldige ontwerpen (tu)
ik ben nog niet uit welke mn voorkeur heeft, maar wil me bij deze alvast intekenen :+
Knap werk heren, zeker ook de achterkant.
Is die niet als wijzerplaat in te zetten? 
Veel succes gewenst
Hendrik
p.s. ik stem niet omdat het een handopwinder is
Hoi Marnix,
Thanks! Je zult echter nog even moeten wachten met intekenen tot 8 oktober:)
Gr. Hans
Een nummer kiezen op basis van ontvangen betaling is niet geheel "onpartijdig"
Hangt inderdaad af van welke bank naar welke bank.
Voorstel: mail dan een screenshot van je betaalopdracht naar pilotonewatch@gmail.com, zodat we tijdstip weten!
Gr Hans