P1lot One | Flight Update 07.11

Jogem Schreef:

yep, dat onderschrijf ik volledig. Ik ben meerdere
keren geneigd geweest in te tekenen puur om het
enthousiasme van het team en de kwaliteit van het
produkt.

Helaas konden we nooit iedereen tevreden stellen :frowning: Als het een duiker was geweest hadden we waarschijnlijk hetzelfde probleem gehad.
Leuk dat jullie het project desondanks enthousiast volgen.

No worries, hopelijk inspireert dit project tot een volgende LE en wie weet spreekt die dan weer een ander deel van het forum aan.

Mag ik alvast zeggen dat ik de kleinere maten tot 38 mm prefereer? Automaat met/of handwindfunctie en saffier en sterke lumen en minimaal 10 ATM WP en schroefkroon graag :stuck_out_tongue:

Complimenten weer voor deze idd briefing. Gaat lekker zo.

Helaas denk ik nu al te weten er niet bij te kunnen zijn ivm werk. Op dat tijdstip op een zondag kan ik zo goed als zeker niet. Ik zal me moeten troosten met een mooi horloge.

Is er iemand in de omgeving van Den Haag die em voor mij kan meenemen? Stuur mij dan aub een PB.

Tikkie vroeg voor LE 2016 maar wie weet schrijft er iemand mee

nu al wakker??

Nee hoor, dit is mijn semi/automatische HF-beantwoorder:D

motormuis Schreef:

Tikkie vroeg voor LE 2016 maar wie weet schrijft
er iemand mee
…

zeker weten dat we meeschrijven… Duikertje van 38 mm, met schroefkroon… 100m Water resist… ik heb al wat ideetjes… maar ik beloof nog niets… :slight_smile:

Hmmmm, iets groter (40 mm) zou voor mij beter zijn.:wink:

2017 … :slight_smile:

Vriendelijk verzoek om specs voor toekomstige HFLE’s niet in ons topic te plaatsen. Het gaat hier en nu alleen om onze P1lot One;)

Thanks!

Gr. Hans

Men wordt blijkbaar ongeduldig… :)… geeft eens te meer aan hoe enthousiast we iedereen gekregen hebben… 't is haast moeilijk te gaan zitten met al die veren…
(:smiley:

Nog maar 4 Ć” 5 maanden geduld, moet lukken.
Ik heb overigens nr. 20 :wink:

als we er elke dag een gaan uitleveren… dan heb ik de mijne een week eerder… :)… ik heb nummer 13…

come and think of it… ik heb ze’t eerste… op mijn werkbank gaan ze over een tijdje ontstaan… er zijn allerlei dingen in gang gezet… 't borrelt en bruist…

Arie Kabaalstra Schreef:

als we er elke dag een gaan uitleveren… dan heb
ik de mijne een week eerder… :)… ik heb nummer
13…

come and think of it… ik heb ze’t eerste… op
mijn werkbank gaan ze over een tijdje ontstaan…
er zijn allerlei dingen in gang gezet… 't borrelt
en bruist…

Mazzelaar :slight_smile: