Het is vrijdag, dus het is weer tijd voor onze Flight Update. Maar niet zomaar een Flight Update. Dit is namelijk de laatste en dat voelt “toch wel een beetje vreemd”. Maandenlang hebben we jullie voorzien van alle updates over het productieproces en nu is het … afgelopen, klaar.
Jan is druk bezig met de assemblage van de P1lot One en krijgt hierbij hulp van de overige teamleden. Zondag - overmorgen al! - is het dan eindelijk zover. Dan overhandigen we de P1lot One aan de 52 kopers op Teuge Airport. Wij hebben zelden zó naar iets uitgekeken.
Hieronder zien jullie een “fact sheet”. Teun heeft er behoorlijk wat energie in gestoken (thanks Teun!). De facts sommen heel goed op hoe wij dit project hebben beleefd. Enjoy!
Uiteraard zullen we na zondag nog de nodige foto’s en verhalen over de release op Teuge Airport posten, maar dit is toch echt de aller- allerlaatste Flight Update. Bedankt voor al jullie leuke en kritische reacties en dat jullie deel hebben uitgemaakt van het project.
Teun (Teunan87) | Projectleider, design en communicatie Hans (Motormuis) | In-/verkoop, penningen en communicatie Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek en assemblage Remie (7T2 Straps) | Band Rob (Rob & Roll) | Tool-roll
Het was een eer om iets voor de laatste ‘Flight update’ te mogen maken. Ook de factsheet wijst uit dat we samen echt iets hebben neergezet waar we trots op mogen zijn. Zondag de kers op de taart: de release! Nog maar een paar nachtjes (niet) slapen.
Mooi resultaat en ik wens het team en uiteraard de kopers met aanhang veel plezier a.s. zondag. Daar zullen wel veel foto’s van komen.
Er komt toch nog wel 1 foto van alle horloges bij elkaar? Dit is hoogstwaarschijnlijk de enige keer dat ze allemaal bij elkaar zijn (als jullie de verzendexemplaren ook meenemen).
Hoe wordt het restmateriaal van titanium gerecycled? Gewoon flink verhitten?
Bedankt voor je reactie. We hebben alle P1lot Ones zondag bij elkaar en wie weet hebben we wel een jaarlijkse reunie Schept toch een “band”, zo samen een horloge maken en crowdfunden, nietwaar?
Misschien is het trouwens beter om de kleiner dan tekens in de factsheet te veranderen naar +/- oid, want laten we wel wezen 1 is ook minder dan 1000 ;). En waarschijnlijk wordt dat bedoeld.
Misschien is het trouwens beter om de kleiner dan
tekens in de factsheet te veranderen naar +/- oid,
want laten we wel wezen 1 is ook minder dan 1000
;). En waarschijnlijk wordt dat bedoeld.
Vind ik niet nodig en dit is mooier dan allemaal van die uitgebreide +/- tekens. Iedereen die het project gevolgd heeft snapt wel dat we met <56 riemen niet 2 riemen bedoelen, maar iets minder: bijvoorbeeld 55 of 54 riemen en geen 2 of 3