P1lot One | het stemlokaal is geopend!

Hele mooie prestatie heren!(tu)

Ik vind versie 1 erg mooi, vintage lume in combinatie met de lichtbruine lederen band en of groene nato.

Erg mooie combi!

Nogmaals…

Chapeau!

Ik moet m’n funds bewaren voor een andere aanwinst dus ik ben niet in de markt voor deze flieger maar kan me goed voorstellen dat degene die wel tot aanschaf overgaan met smart zitten te wachten.

Groeten.

Noel.

marnix.moed Schreef:

Nog even een vraagje over het vintage lume, enig
idee waarmee we deze kunnen vergelijken? Is het
zoals op de HFLE van 2011? Of ergens anders mee?

Het blijft natuurlijk moeilijk. Ik bedoel ook bij
de HFLE2011 ziet ie er op de mockup en irl ook een
beetje anders uit.

http://www.horloge.info/_resources/images/showimag
e.php?id=880&size=big&type=nieuws

http://i863.photobucket.com/albums/ab194/frankhdej
ager/stein6.jpg

Dag Wing,

Thanks voor al je input.

We hebben met zijn vijven uitgebreid naar de kleuren lume gekeken en deze kleur oranje kwam intern als winnaar uit de bus. Je kunt er dus vanuit gaan dat de kleur oranje genoeg contrast geeft en goed past binnen het geheel. En tja, wit/zwart blijft onovertroffen qua contrast, maar is gewoon wat minder origineel.

Voorlopig kun je het beste uitgaan van de kleur in het ontwerp. Dit is een aardige benadering, maar er blijft zoals je zelf ook aangeeft altijd een klein verschil. Nogmaals voor de beste kleurweergave zou je het beste een Superluminova-staaltje kunnen opvragen :wink:

Hopelijk helpt dit wat.

Goedemorgen,

Geen probleem. Mag ik vragen naar de reden?

Gr. Hans

(tu) dat kan natuurlijk! Je bent eraf gehaald. Fijne dag!
Gr. Hans

Helaas moet ik ook passen, want te groot, afstand lugs 52 mm steken ruim over m’n pols heen.
Maar respect voor jullie moed en doorzettingsvermogen om aan zoiets te beginnen.
Gr. Fred

Hoi Fred,

No problem!

Dank.

Gr Hans

SVP niet meer deze post gebruiken, closed!

Teunan87 Schreef:

Dag Wing,

Thanks voor al je input.

graag gedaan. het is toch n project voor en door leden. dan draag ik graag n steentje bij met input/ideeen.

We hebben met zijn vijven uitgebreid naar de
kleuren lume gekeken en deze kleur oranje kwam
intern als winnaar uit de bus. Je kunt er dus
vanuit gaan dat de kleur oranje genoeg contrast
geeft en goed past binnen het geheel. En tja,
wit/zwart blijft onovertroffen qua contrast, maar
is gewoon wat minder origineel.

het gaat mij in dit geval niet zozeer om t contrast, maar om de tint v de vintage lume. sommige tinten vind ik te… ‘sterk/overdreven’ om er vintage uit te zien.

Voorlopig kun je het beste uitgaan van de kleur in
het ontwerp. Dit is een aardige benadering, maar
er blijft zoals je zelf ook aangeeft altijd een
klein verschil. Nogmaals voor de beste
kleurweergave zou je het beste een
Superluminova-staaltje kunnen opvragen :wink:

Hopelijk helpt dit wat.

ik heb helaas niet zo n staaltje om t te kunnen bepalen, vandaar dat ik vroeg om referentiemodellen. zo vind ik t oranje v sommige oris duikers te oranje. vd hfle2011 vind ik t wel weer mooi.
weet iemand welke klokjes de betreffende light orange hebben?

vanaf mn computer vind ik t wel n mooie tint. alleen is t dan ook nog n kunst om de kleur vh bandje niet te laten vloeken/mismatchen kwa tint light orange.