P1lot One | het stemlokaal is geopend!

Ik vind alles geweldig. Kroon links, geborsteld titanium, seconden op 12, lettertype, individuele nummers, het leer, de matte wijzerplaat, alles.

IWC goed kijken, ik hoop dat jullie een scout hebben die lid is van het forum :slight_smile:

Nu wil het toeval dat we alle vijf een nieuwe carrière zoeken :slight_smile:

Over 5 jaar kijken jullie samen aan de Dom Perignon terug op jullie eerste avontuur :slight_smile:

Mooi ontwerp, Alle complimenten voor jullie werk! De afmetingen zijn echter te groot naar mijn smaak en ik haak dus af verder. Ook de kroon is voor mij wat te prominent. Zeer benieuwd naar “the real thing”!!!

Nee… niet alle 5… ik heb de mijne al gevonden… DumeT Watches…
en… ik ben er bijzonder trots op dat ik dit horloge voor jullie mag bouwen…

Denk 'm er maar even bij dan.

Heren welterusten, ik ga mij vast voorstellen hoe hij om mijn pols staat straks :slight_smile:

Jammer Jogem, maar bedankt voor je openheid! Hij schijnt wel prima op bescheiden polsen te gaan “liggen”. Met 43 mm is het geen IWC Big Pilot …

We gaan gewoon alle vier bij jou solliciteren! Check je mailbox! Open sollicitatie!

Uhhhh :sunglasses:

The person you are trying to PB, has suddenly left on a holiday to Timboektoe.

Da’s heule dure champagne :slight_smile:

Voor de duidelijkheid, zoals ik het begrijp:

de ‘bezel’ bij variant 1 (links) is juist afgebeeld en heeft ribbels, en variant 2 is zoals op de site vermeld egaal rond ondanks de lichte hoekjes op de afbeelding.

Is dat juist?

Die kleine seconde op 12 en de flinke kroon links maakt em lekker eigenwijs en die caseback ziet er inderdaad prachtig uit. Toch denk ik niet of dit mijn eerste vlieger wordt. Ik neig meer naar een wat klassieker Stowa met centrale seconde.

Neemt niet weg dat dit project een bijzonder horloge gaat opleveren.
Complimenten aan het team en hou dat strakke schema vol!

gr, HJR

Truste en bedankt voor je positieve bijdragen!

Ja, dat is helemaal juist. Het kon niet ronder met onze setup helaas. Hij wordt dus echt egaal rond.

Heel erg bedankt voor je input. Weet je het zeker dat je hem laat lopen? 499 euro met deze looks en specs?

motormuis Schreef:

Da’s heule dure champagne :slight_smile:

Dank u, dat snap ik Hans. Ik was vooral verbaasd over mijn spontane carriere wijziging :wink:

O hahahahaha sorry Rob. Dacht dat je dat bedoelde. Carrière klopt een beetje, we doen het er allemaal bij dus werken al een beetje in de horlogebranche :slight_smile:

motormuis Schreef:

O hahahahaha sorry Rob. Dacht dat je dat bedoelde.
Carrière klopt een beetje, we doen het er allemaal
bij dus werken al een beetje in de horlogebranche
:slight_smile:

Uiteraard!
Ik begreep dat ze bij Swatch morgen een crisis overleg hebben. :wink:

Morgen? Ik zie verdacht veel Audi’s op de parkeerplaats aankomen AS WE SPEAK>

Bij Swatch dan he.