Hoi Peter,
Bedankt voor je postje. Helaas kunnen wij in dit stadium nog geen nummers blokkeren. Als je er bij de start van het intekenen op
http://www.p1lotone.nl/
snel bij bent, maak je een hele goede kans.
Gr Hans
Hoi Peter,
Bedankt voor je postje. Helaas kunnen wij in dit stadium nog geen nummers blokkeren. Als je er bij de start van het intekenen op
http://www.p1lotone.nl/
snel bij bent, maak je een hele goede kans.
Gr Hans
Kiezen nou zoveel mensen voor de fluted bezel en
nemen ze de oranje lume op de koop toe?Volgens mij ging de voorkeur de vorige keer uit
naar wit?Stem hier voor fluted en wit (tu)!
Volgens mij kan iedereen op HF zelf kiezen zonder hulp 
We hebben aangegeven dat we geen mixen tussen varianten gaan en kunnen maken/aanpassen in dit stadium van het P1lot One project. Ik wil je dan ook vragen om deze mogelijkheid niet te suggereren/op te wekken. Dank hiervoor.
Er was inderdaad voorkeur voor wit, maar de meerderheid gaf ook aan dat dit zonder volledig ontwerp lastig stemmen was en dat o.b.v. het totaal-ontwerp de keuze nog zou kunnen wijzigen,
Zelfs wij kunnen enkel stemmen en hopen dat onze voorkeur als winnaar uit de bus komt.
Dank voor je begrip!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Prachtige klok: complimenten! (tu)
Afhankelijk van welke het gaat worden, ga ik mogelijk over tot aanschaf. Zoals al zovaak aangegeven in dit topic heb ook ik een andere voorkeur: optie 2 met de lume van optie 1. Daarnaast zou het mi leuk zijn geweest wanneer de optie er zou zijn om je (forum-)naam te laten graveren op de achterzijde. Logisch overigens dat er ergens een grens moet zijn en er keuzes gemaakt moeten worden…
Wel 1 vraag over het bouwnummer: zou wel zo eerlijk zijn om voorafgaand aan definitieve bestelling kenbaar te maken of het gewenste nummer mogelijk/beschikbaar is (ook ik heb een voorkeur). Aangezien het nummer prominent terug komt op oa de kroon, is dit voor mij een belangrijk punt (net als met m’n andere limited uitvoeringen)…
Is het niet mogelijk om dit vanaf de definitieve inschrijfdatum middels een PM aan te vragen? Na reactie is het def en kan de betaling worden verzorgd.
ik kan hier wel in meegaan, wil ook graag een specifiek nummer. Die komt tenslotte terug op de kroon en is dus erg zichtbaar.
Heren, hulde!!! Interessante onwerpen en geweldige specs! En lug holes X(
Net gestemd op versie 2 met de gladde bezel.
Voor mij is de geribbelde bezel een serieus twijfelpunt. Daar heb ik een hoog Rolex Oyster associatie mee, wat weer niet strookt met een flieger. Die ribbels zie ik graag in de toekomst terug op de kast van een Dumet klok, niet bij dit project 
Dus iedereen even meewerken door versie 2 te stemmen, dan is er weer een verkocht, anders weet ik het nog niet…
Hoi Ljouwert 
Bedankt voor je post. Het zijn inderdaad allemaal keuzes…
Over het nummer het volgende. Ben het met je eens dat dit een bepaalde betekenis heeft voor (bijna) eenieder die gaat bestellen, vandaar dat dit prominent terugkomt op meerdere plaatsen.
Tijdens het intekenen krijg je de mogelijkheid om 3 bouwnummers van jouw keuze aan te geven. Meer is zinloos en minder brengt grote risico’s met zich mee. JE zult dus max. 3 bouwnummers kunnen kiezen, waar jij “iets” mee hebt. We wijzen keus 2 toe als 1 al bezet is, keus 3 als 2 al bezet is en als alle 3 keuzes bezet zijn, nemen we zeker contact op over de nog wel beschikbare nummers. Het is ondoenlijk voor ons om een database aan te gaan leggen x 3 keuzes, want je kan niks reserveren. Het gaat namelijk ook nog eens zo dat we kijken naar het betaalmoment.
Stel (gechargeerd): jij en iemand anders willen de no. 20, maar jij betaalt al op woensdag 8 oktober en die ander op vrijdag 10 oktober. Dan krijg jij het bouwnummer. Hetzelfde geldt voor keuze 2 en 3. Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Heb je een trage(re) bank richting onze SNS-bank, dan raad ik je aan om een screenshot / PDF van je betaalopdracht naar ons te mailen. Hieraan kunnen wij dan het tijdstip zien waarop jij hebt betaald.
Veel eerlijker en opener kunnen we het nu niet maken in elk geval.
Hopelijk heb ik je vraag hiermee voldoende beantwoord?
Oant sjen!
Gr Hans
Hoi Bob, zie uitleg aan LWd79. Is die toereikend?
Ik ben er vanavond overigens niet en kan helaas even niet snel reageren.
Gr Hans
Heren, hulde!!! Interessante onwerpen en geweldige
specs! En lug holes X(
Net gestemd op versie 2 met de gladde bezel.
Voor mij is de geribbelde bezel een serieus
twijfelpunt. Daar heb ik een hoog Rolex Oyster
associatie mee, wat weer niet strookt met een
flieger. Die ribbels zie ik graag in de toekomst
terug op de kast van een Dumet klok, niet bij dit
project
Dus iedereen even meewerken door versie 2 te
stemmen, dan is er weer een verkocht, anders weet
ik het nog niet…
Ff duimen dan.
Ook wij zijn benieuwd naar de definitieve uitslag 
Hoi Hans! Je weet dat we hier ‘Liwwadden’ zeggen, hè? ;)(tu)
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je uitleg uiteraard volledig. Waar het mij om gaat is dat de horloges alleen worden verkocht aan formuleden: we mogen er dus vanuit gaan dat een ieder zich aan zijn/haar woord/toezegging houdt.
Vandaar mijn voorstel om niet bij de def inschrijving je voorkeur(en) aan te geven, maar vooraf middels een PM. Lijkt mij nog eerlijker en overzichtelijker, aangezien jullie op binnenkomst van PM de selectie kunnen doen (en niet lopen te klooien met screenshots en geen scheve gezichten kunnen krijgen). Bij betaling geeft met vervolgens het toegekende nummer aan, eenmaal een check door jullie en produceren maar…
Je ontkomt er trouwens sowieso niet aan om een soort van database bij te houden, toch?
Hoe dan ook: er is gekozen voor een andere opzet. Ik zal het dan ook maar moeten doen met de woorden: ‘En hier zult u het mee moeten doen…’ 
Hoi Hans! Je weet dat we hier ‘Liwwadden’ zeggen,
hè? ;)(tu)Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je uitleg
uiteraard volledig. Waar het mij om gaat is dat de
horloges alleen worden verkocht aan formuleden: we
mogen er dus vanuit gaan dat een ieder zich aan
zijn/haar woord/toezegging houdt.Vandaar mijn voorstel om niet bij de def
inschrijving je voorkeur(en) aan te geven, maar
vooraf middels een PM. Lijkt mij nog eerlijker en
overzichtelijker, aangezien jullie op binnenkomst
van PM de selectie kunnen doen (en niet lopen te
klooien met screenshots en geen scheve gezichten
kunnen krijgen). Bij betaling geeft met vervolgens
het toegekende nummer aan, eenmaal een check door
jullie en produceren maar…Je ontkomt er trouwens sowieso niet aan om een
soort van database bij te houden, toch?Hoe dan ook: er is gekozen voor een andere opzet.
Ik zal het dan ook maar moeten doen met de
woorden: ‘En hier zult u het mee moeten doen…’
Voor nu gaan we uit van motormuis zijn antwoord, maar zullen er zeker nog eens goed over nadenken. Uiteraard zal alles nog eens helder worden uitgelegd vlak voor de officiële intekening.
Dank voor het meedenken.
Heel mooi…maaaaaaarrrrr is de band voor mij groot genoeg:)
Heel mooi…maaaaaaarrrrr is de band voor mij
groot genoeg:)
Die band komt zeker goed 
Stond je al op de lijst van geïnteresseerden? Is geheel vrijblijvend.
Fijne avond!
Proficat met jullie ontwerp - ziet er heel knap uit !
Enige dat ik jammer vind is die kroon links - wordt hierdoor denkelijk een no go voor mij al blijf ik nog even alle opties openhouden.
Maar goed, voor iedereen goed doen kan natuurlijk niet … 
Proficat met jullie ontwerp - ziet er heel knap
uit !Enige dat ik jammer vind is die kroon links -
wordt hierdoor denkelijk een no go voor mij al
blijf ik nog even alle opties openhouden.
Maar goed, voor iedereen goed doen kan natuurlijk
niet …
Echte piloten droegen hun horloge gewoon rechts
dan konden ze met hun linkerhand het vliegtuig besturen
en met hun rechterhand de tijd in de gaten houden
en tegelijk een stuk HEMA worst eten :#
Heb ik net gedaan…
Heb ik net gedaan…
Nou kun je gelijk met een volle maag door naar Dresden
Heb ik net gedaan…
Top en bedankt.
Fijne avond!
Heren proficiat, Prachtige Flieger zet mij maar op de lijst!
Heren proficiat, Prachtige Flieger zet mij maar
op de lijst!
Dag Sinn,
Thanks! Ik zet je bericht door naar motormuis en hij zal je toevoegen aan de lijst.
Trusten alvast!