P1lot One Nieuws | Bouwnummers en berichtgeving komende tijd

Ikke nummer 27 omdat ik 27 ben als de P1lot One wordt gereleased, welke ik ontworpen heb :smiley: Kan ik het goed onthouden :wink:

Bij 99 stuks was ik voor 87 gegaan (bouwjaar 1987 ;)).

Gaan we de P1lot One dan pas eind december 2015 lanceren, of ben je (hopelijk) eerder jarig? :smiley: :smiley:

motormuis Schreef:

Gaan we de P1lot One dan pas eind december 2015
lanceren, of ben je (hopelijk) eerder jarig? :smiley: :smiley:

Getallen achter de komma waren helaas niet toegestaan…
Ben in september 2015 pas weer jarig :wink:

Kijk, dubbel feest :slight_smile:
Gefeliciteerd met beide aanwinsten dan maar!

Nummer 13… Want 13 was mijn vaste startnummer bij het racen met Minibikes, en met dat nummer op mijn machine ben ik in 1996 Nationaal kampioen geworden…

Dit is dan met een ander startnummer… maar dit was een Race die niet meetelde voor het NK…

Kijk dit zijn de goede beweegredenen!!

ik had de '04 HFLE (Meistersinger Scrypto 1Z) in 13 en je was me net voor
gekke lange Fries die je er bent :smiley:

Voor de visueel ingestelden onder ons:

Mijn nummer 51 snik snik snik

Snik, snik? Je bedoelt zeker “jammer dat ik daar niet de hele week zit, all-inclusive, en ze hebben Pastis 51 op de kaart”?

X((tu)B)-:)o(:D:)-D

17 hier. Op zich geen echte voorkeur voor een nummer, maar toch op zoek gegaan naar een reden. Mijn zonen verjaren op de 15e en 19e, dus 17 zit daar mooi tussen in :).

En mijn vrouw op de 29e, dus dat is een goeie troost dat mijn geboortejaar bezet was :slight_smile:

Ciao, Henk

Hier 10.

De 1 en O uit P"1"lot "O"ne. Je moet iets :wink:

lencoth Schreef:

Hier 10.

De 1 en O uit P"1"lot "O"ne. Je moet iets :wink:

Creatief :slight_smile:

Ik ben geen koper, maar zou er een sticky kunnen komen met enkel info van de bouwers zodat we het proces kunnen zien zonder “storende” mail? Foto’s van de bouw, ontwerp etc zijn zeer welkom.

jantje.vlaam Schreef:

Ik ben geen koper, maar zou er een sticky kunnen
komen met enkel info van de bouwers zodat we het
proces kunnen zien zonder “storende” mail? Foto’s
van de bouw, ontwerp etc zijn zeer welkom.

Mee eens, maar ik sla me er wel doorheen!:slight_smile:
En als er ooit nog een automaat het licht gaat zien doe ik zeker mee!

Hendrik

jantje.vlaam Schreef:

Ik ben geen koper, maar zou er een sticky kunnen
komen met enkel info van de bouwers zodat we het
proces kunnen zien zonder “storende” mail? Foto’s
van de bouw, ontwerp etc zijn zeer welkom.

We hebben al meerdere malen geprobeerd om een sticky onderwerp aan te vragen. Helaas zonder succes :frowning: Verder denk ik niet dat het handig is om alles in 1 sticky post te melden. Daarvoor zijn er vaak te veel reacties en het zou hierdoor snel een onoverzichtelijk geheel worden met te veel reacties. Op deze manier blijft alles per onderwerp gescheiden. Als je geen interesse hebt kun je bovendien erg makkelijk posts over P1lot One overslaan doordat we de onderwerpregel altijd aanvangen met ‘P1lot One |…’

Voor foto’s e.d. wil ik je graag doorverwijzen naar de website. Hier staat al het fotomateriaal en de specs op. Een dergelijke vormgeving zouden we niet op Horlogeforum kunnen creëren en zo blijft alles centraal (ook volgers op Facebook kunnen we naar deze website verwijzen).

Mocht je nog vragen/opmerkingen/tips hebben dan verneem ik dat graag via een PB.

Groeten

Ik vind alle posts van jantje.vlaam storend. Is er een manier om die te verbergen, zodat ik ze niet hoef/kan te lezen? :wink:

ik zag die van mij ook terug op de foto… nr. 23 verjaardag van mijn vrouw. Mijn eigen verjaardag had Arie al ingepikt, geen probleem hij maakt immers die schitterende kasten van een exotisch materiaal…(tu)