P1lot One Nieuws | Bouwnummers en berichtgeving komende tijd

Beste P1lot One crew members en andere volgers,

Bouwnummers
Nadat alle betalingen zijn ontvangen hebben we alle bouwnummers met succes toegewezen. Er is links en rechts nog wat geschoven, maar uiteindelijk zijn we er samen met alle kopers uitgekomen.

52
In totaal zijn er 52 nummers toegekend en dit zal dan ook de oplage worden van de P1lot One:

Lopende activiteiten
Momenteel zijn we druk bezig met de inkoop van allerlei grondstoffen, waaronder Superluminova. Ook zijn de teamleden druk bezig met het vervaardigen van diverse prototypen, welke we in de komende weken in beeld zullen brengen.

Tweede meeting
Tot slot is er een definitieve datum geprikt voor de tweede meeting: 22 november. Uiteraard zullen we hiervan weer uitgebreid verslag doen op HF/FB.

Berichtgeving komende maanden
We willen wekelijks elke vrijdag tussen 12.30u en 15.30u een update posten over het P1lot One project. Zo weten jullie wanneer je weer nieuws kunt verwachten. Zoals altijd zullen we deze berichten zowel op Horlogeforum als op Facebook gaan posten. Kopers worden via mail altijd op de hoogte gebracht van deze berichten, zodat ze niks hoeven te missen en deze eventueel op later moment kunnen teruglezen.

– Het P1lot One Team –
Teun (Teunan87) | Projectleider, design en communicatie
Hans (Motormuis) | Commercie en penningmeester
Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek en assemblage
Remie (7T2 Straps) | Band en pouch
Rob (Rob & Roll) | Band, pouch en algemene zaken

Facebookpagina: https://www.facebook.com/pilotonewatch
Contact: https://www.facebook.com/pilotonewatch of pilotonewatch@gmail.com

En mogen we nu in dit topic ons bouwnummer aangeven? Eindelijk?

:slight_smile:

Ja dat mag!!! :smiley: Ga lekker los. Er waren slechts een paar verschuivingen nodig. Shoot!

Niet om het een of ander, maar de wijze waarop jij/jullie dit communiceren, compleet met planning, verslaglegging, etc. verdient echt een dik compliment (tu)

Hoi Marco-T,

Heel erg bedankt voor je compliment. We pakken het project echt als serieus project op. Dus plannen, inkopen, adreslijsten bijhouden, begroting, werkelijke kosten, verschil +/- enzovoort.

Fijne middag!

Gr. Hans

Ik ben heeeeel blij met nummer 51 van de 52. Ik heb wat met de Zuid-Franse borrel “Pastis” en dan meer specifiek het merk “51”. Je moet toch een nummer kiezen hè :smiley: Welk verhaal hebben jullie bij de toegewezen nummers? Shoot!

Inderdaad complimenten! Ik zie er telkens weer naar uit een mail te krijgen.
Mijn beide aangevraagde bouwnummers waren al gereserveerd, was ook vrij laat met inschrijven.
Ik hechtte er niet heel veel waarde aan en heb nu nr 39 toegewezen gekregen. Moest wel even aan Gordon denken met zijn uitspraak " nr 39 met rijst" :). Alleen nr 1 is wel lachen als je die heb.

+1

Zeer professioneel en volledig, echt een grote pluim team!!!

Oh ja. Ik heb zelf de allerlaatste…52/52 YESSSSSSS :slight_smile:

En mijn neefje krijgt 05/52 (in 2005 geboren)

Nou vooruit dan maar.

Na een valse start moest ik even terug in het hok, maar nu mag ik er toch eindelijk uit:

Nummer 33 wilde ik graag en heb ik gekregen!

Waarom nummer 33?

Ten eerste omdat ik wat met de historie van Alfa Romeo heb. De alfa tipo 33 is in dit kader een legendarische auto.

Verder komt mijn partner nog even om de hoek kijken: toen ik aan haar vroeg om mee te denken over een bouwnummer dacht ik niet meteen aan Pastis. (Al drink ik dat graag en heb ik ook een voorkeur voor “51”.)
Maar wel aan mijn geboortejaar. Maar ja, da’s ook wel weer wat droevig…die leeftijd… niet teveel nadruk op leggen, meende ze.

“Waarom niet nummer 33?, da’s een mooi getal voor een mooi horloge”.

Daarom dus !

En met die loftuitingen richting het team ga ik stoppen. Ze mochten eens

:wink:

Gekheid hoor! Hulde hulde hulde!

nr 19 dat is heel toevallig mijn verjaardag daarom heb ik het maar zo gelaten, kan geen toeval zijn :smiley:
Eigenlijk had ik gevraagd om nr 13 of 10 (dacht ik) 13-10 is nl mijn trouwdatum…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

ok, ik krijg een hele speciale 03/52. Eentje met extra’s.

En het ging me om de extra’s. Met 03 heb ik niks bijzonders, behalve dat dit mijn 3e klok wordt.

(tu)

PS ik heb zelf nr.52 omdat…

…ik altijd de laatste ben die uit bed komt, vaak als laatste werd gekozen bij gym, de laatste ben van een eeneiige tweeling, als laatste in dienst moest, als laatste ging samenwonen, ik sta altijd bij de verkeerde kassa dus de laatste die de winkel uit loopt…

Dit zijn weliswaar feiten maar ik heb ze na al die jaren kunnen verwerken en accepteren. Plus ik heb een P1lot One en niemand pakt mij die OOIT nog af.

En raad eens: mijn tweelingbroer heeft nr.51 dus het cirkeltje is weer rond: ik krijg natuurlijk nr.52… :slight_smile:

Oh BobT, vertel, welke “extra’s” krijg jij bovenop alles wat iedereen al krijgt, benieuwd hahahahaha?

Mooie pouch, initialen, dat werk!

Hoi Disaronno,

Alfa Romeo Tipo 33! Geweldig. Ik had ooit een Spider Veloce, een 147 en een 159 2.4 JTDM. Ben ook fan van Ducati, Guzzi en alles wat Italiaans is eigenlijk :smiley:

Leuk hoor. Gaaf nummer. Draag hem met trots over een paar maanden!

P1lot One
Hans

Ik bedoel wat extra’s die ik van mijn vrouw krijg op het moment dat ik deze unieke klok (12 op de hele wereld!!!) krijg

(tu)

Dat soort extra’s vind ik ook altijd fijn :smiley: