We hebben dankbaar maar liefst 52 intekenlijsten ontvangen en wachten tot het weekend op de openstaande betalingen, voordat we de oplage en bouwnummers kunnen meedelen (of overleggen). Kijk op http://www.p1lotone.nl
welke uitvoeringen er het meest populair, of juist het meest exclusief zijn!
Allemaal ontzettend bedankt voor jullie intekenlijsten!
Teun (Teunan87) | Projectleider, design en communicatie Hans (Motormuis) | Commercie en penningmeester Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek en assemblage Remie (7T2 Straps) | Band Rob (Rob & Roll) | Pouch en algemene zaken
Thanks Lencoth en ja: nog een paar betalingen van late inschrijvers en wat herinneringen en dan kunnen we officieel spreken van de HFLE met de hoogste oplage ooit in 11 jaar (geloof ik)?
Ok⦠52 stuks⦠ik kan aan de bak⦠:)⦠even wachten tot de definitieve aantallen bekend zijn⦠en dan gaan we ECHT los⦠titanium bestellen⦠Glazen laten slijpen en coaten⦠kronen, Wijzerplaten⦠wijzers⦠Remie en Rob kunnen zich de blaren op de vingers gaan werkenā¦
Alle leden die ingetekend hebben⦠bedankt!.. we gaan er wat moois van maken!
Ik zal kijken of ik er vandeweek even een stuk Alu tussendoor kan jagen op de draaibank om een model te maken van de kast⦠zodat je wat hebt om te passen met de banden⦠kun je em naar Rob doorsturen voor de maat van de Pouch
Ik zal kijken of ik er vandeweek even een stuk Alu
tussendoor kan jagen op de draaibank om een model
te maken van de kast⦠zodat je wat hebt om te
passen met de banden⦠kun je em naar Rob
doorsturen voor de maat van de Pouch
Alvast een sneak preview op de Rikketik??? :D:D:D:D:D
52, wat gaaf dat het er enerzijds zoveel zijn (de grootste limited ooit), maar anderzijds zo weinig. Gefeliciteerd daarmee mannen!
Oranje met gladde bezel is de mijne: Dus er lopen straks maar 11 (trotse) mannen rond op de hele wereld die hetzelfde klokkie hebben. Wat een gave gedachte!
52, wat gaaf dat het er enerzijds zoveel zijn (de
grootste limited ooit), maar anderzijds zo weinig.
Gefeliciteerd daarmee mannen!
Oranje met gladde bezel is de mijne: Dus er lopen
straks maar 11 (trotse) mannen rond op de hele
wereld die hetzelfde klokkie hebben. Wat een gave
gedachte!