P1lot One | The Eagle has landed!

Beste mede-forumleden,

We hebben dankbaar maar liefst 52 intekenlijsten ontvangen en wachten tot het weekend op de openstaande betalingen, voordat we de oplage en bouwnummers kunnen meedelen (of overleggen). Kijk op
http://www.p1lotone.nl
welke uitvoeringen er het meest populair, of juist het meest exclusief zijn!

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie intekenlijsten!

Tot over een paar dagen :smiley:

Team P1lot One

Teun (Teunan87) | Projectleider, design en communicatie
Hans (Motormuis) | Commercie en penningmeester
Jan (Arie Kabaalstra) | Techniek en assemblage
Remie (7T2 Straps) | Band
Rob (Rob & Roll) | Pouch en algemene zaken

oh… maar 4 keer mijn keuze… dat wordt lastig die ooit te bemachtigen… (spijt komt bijna… )

1 van die 4 is hier! Uniek, gaaf!

Hahaha Church, geweldig, 4 uit 52!!! Da’s best exclusief zo hĆØ :smiley:

Ik ga nu echt slapen, over 5 uur gaat die wekker weer maar BEDANKT mannen ā€œfor being with us tonightā€.
Welterusten en droom maar lekker van jullie zeer exclusieve P1lot One, want sommige uitvoeringen kennen wel hƩƩl lage aantallen! Tof!

1. Dus als iedereen ā€œover de brugā€ komt, is het de meeste succesvolle HFLE ooit. Proficiat!

Thanks Lencoth en ja: nog een paar betalingen van late inschrijvers en wat herinneringen en dan kunnen we officieel spreken van de HFLE met de hoogste oplage ooit in 11 jaar (geloof ik)?

Mijn voorkeurnummer moet er net in zitten, mits iedereen netjes betaalt.:smiley:

Ok… 52 stuks… ik kan aan de bak… :)… even wachten tot de definitieve aantallen bekend zijn… en dan gaan we ECHT los… titanium bestellen… Glazen laten slijpen en coaten… kronen, Wijzerplaten… wijzers… Remie en Rob kunnen zich de blaren op de vingers gaan werken…

Alle leden die ingetekend hebben… bedankt!.. we gaan er wat moois van maken!

en jij hahaha wat zal jij zweten rond de kerst. Geen ballen in de boom, maar wijzerplaten!

lencoth Schreef:

1. Dus als iedereen ā€œover de brugā€ komt, is het
    de meeste succesvolle HFLE ooit. Proficiat!

Dat zou wel vet zijn! Proficiat allen met dit voorlopige resultaat :)-D

Grandioos!

De gladde versie heeft t overigens mooi evenredig verdeeld: dikke prima! 1 van de 12 met light orange lume is voor mij!

Nu weer afwachten tot t weekend vwb voorkeursnummer…

Tot zover alvast bedankt, heren! (tu)

:smiley: en jij en jullie!

Yup, ik heb voor de komende tyd even radiostilte! :wink:

Ik zal kijken of ik er vandeweek even een stuk Alu tussendoor kan jagen op de draaibank om een model te maken van de kast… zodat je wat hebt om te passen met de banden… kun je em naar Rob doorsturen voor de maat van de Pouch

Arie Kabaalstra Schreef:

Ik zal kijken of ik er vandeweek even een stuk Alu
tussendoor kan jagen op de draaibank om een model
te maken van de kast… zodat je wat hebt om te
passen met de banden… kun je em naar Rob
doorsturen voor de maat van de Pouch

Alvast een sneak preview op de Rikketik??? :D:D:D:D:D

Pretty pleeeeease…!

52, wat gaaf dat het er enerzijds zoveel zijn (de grootste limited ooit), maar anderzijds zo weinig. Gefeliciteerd daarmee mannen!

Oranje met gladde bezel is de mijne: Dus er lopen straks maar 11 (trotse) mannen rond op de hele wereld die hetzelfde klokkie hebben. Wat een gave gedachte!

(tu)

Zoals gewoonlijk behoor ik tot de ā€˜massa’:slight_smile:

BobT Schreef:

52, wat gaaf dat het er enerzijds zoveel zijn (de
grootste limited ooit), maar anderzijds zo weinig.
Gefeliciteerd daarmee mannen!

Oranje met gladde bezel is de mijne: Dus er lopen
straks maar 11 (trotse) mannen rond op de hele
wereld die hetzelfde klokkie hebben. Wat een gave
gedachte!

(tu)

12

En ook dan zijn er maar 24 van :wink: