Hallo
Ik heb een paar horloges gekregen en ben benieuwd of er iemand is die mij wat meer kan vertellen over de horloges en of ze wat waard zijn
Heel erg bedankt
Mvg sanne
Denk dat er dadelijk veel experts zich hier over gaan buigen.
De tweede is een Marti. Scheelt uitvergroten.
Verkopen zal grenzen aan onmogelijk, omdat vrijwel niemand echt op deze merken zit te zoeken/wachten. Marti heb ik al wel eens eerder gezien, maar het blijft - verzekeringswaarde - tientjeswerk.
Welkom bij de club Sari.
Weer een vraagbaak
Kijk je ervan op? Daar is deze rubriek voor.
Tussen de 5 en 25 euro. Beetje afhankelijk van werking en diameter
Leuke vintage horloges! waarde zal als ze van binnen nog goed zijn per stuk op max 50euro liggen als je een koper zou vinden. Ik zou ze gewoon lekker dragen, zeker als je ze van een vriend/familielid hebt gekregen
Priora maakte in de jaren 40 ook militaire horloges volgens mij. Deze is van daarna. Ben geen ster in datering maar ik zou zeggen jaren 60
Deze kastvorm zie ik meer als jaren '70, maar het kan pakweg rond 1970 zitten inderdaad.
Hahaha vraag je je af waarom sommigen hier kijken toch?
Valt me nog mee dat niemand een opmerking over ‘eerst voorstellen’ heeft gemaakt.
Welkom @sari!
Ik heb nog een beetje op internet zitten zoeken en van het merk Marti zijn ook wel wat kostbaardere pieces gemaakt, maar die zijn vaak van goud. Op de foto die je hebt gepost kan ik het toch niet zo goed beoordelen. Het lijkt er echter niet op dat dit er zo eentje is, maar zou jammer zijn als ik dat mis heb. Als je ergens een serienummer of gravering kan zien op de kast dan kan iemand hier je mogelijk nog verder helpen.