Paar leuke dingen op Marktplaats

Bij ‘Horloges’ ‘Antiek’, Twee Sicura’s (voorloper van Breitling). De vraagprijs is ronduit laag te noemen als je het vergelijkt met de prijzen die er op eBay voor worden betaald.

En mijn favo van Marktplaats: een Dugena: http://link.marktplaats.nl/287214069 errug leuke klok. (Niet voor mij dit keer; andere uitgaven in november doen een aanslag op mijn budget).

Menno

Voor de zekerheid, er is geen connectie tussen de merken Sicura en Breitling (je leest het wel vaak, vooral als men een Sicura probeert te verkopen :D) behalven dat ze dezelfde eigenaar hebben gehad. Ernest Scheider was ooit eigenaar van Sicura en kocht later (in 1979) de naam Breitling van Willy Breitling. Breitling was toen al failliet, Scheider bracht Breiling weer terug op de markt.

Die Dugena is idd super!

Henrik Schreef:

Voor de zekerheid, er is geen connectie tussen de
merken Sicura en Breitling (je leest het wel vaak,
vooral als men een Sicura probeert te verkopen :D)
behalven dat ze dezelfde eigenaar hebben gehad.
Ernest Scheider was ooit eigenaar van Sicura en
kocht later (in 1979) de naam Breitling van Willy
Breitling. Breitling was toen al failliet,
Scheider bracht Breiling weer terug op de markt.

Die Dugena is idd super!

Maak een Sicura maar eens open en je zult zien dat er in veel gevallen niet echt veel kwaliteit te voorschijn komt.

ik hab de dugena al weken in de peiling niemand biedt erop,
ik ga hem niet kopen ivm budget op, maar met een persoonlijke mail direct aan de verkopen, heb is volgens mij zo een deal, en de 100 di egeboden is kan ook een vriendendienst zijn

ik heb zelf een Dugena K-tech ( kinetic duiker met Seiko inside) en dat is ook een prachtklok voor weinig.