Paar macro's en een overzicht van de collectie

Paar loze uurtjes dus even paar snelle macro’s gemaakt met mijn setjes tussenringen en een 50mm 1.8D. Uiteindelijk 75% van de foto’s weggegooid dus misschien toch eens tijd voor een goede macro lens.

Ben blij met de collectie die ik nu heb. De ene draag ik wat vaker dan de ander, maar al met al komen ze allemaal wel een keer aan bod. Er mist er nog eentje op de foto, de Ventura Sparc RX. Ik ga eerst eens een mooie 24mm band zoeken daarvoor. Misschien dat de liefde daardoor wel terugkomt.

Excuses voor de enkele stofjes op de foto’s. Was wat statisch :wink:

Fraaie collectie heb je toch!

mooie collectie en foto’s hoor!

geweldige foto’s! fraaie horloges ook

Mooie collectie (tu)

Smullen, Tom (tu) Vind dat je een fantastische en lekker gevarieerde collectie hebt.

Heerlijke foto’s.(tu)

Prachtig !

Tom,

Wat een mooie collectie en wat een mooie foto’s! Vooral de Omega Ploprof is schitterend.

Ook de foto’s van de uurwerken zijn erg mooi. Misschien is het nog wel een idee om de foto’s wat na te bewerken, ze worden dan iets lichter en mooier van kleur. Hoewel het natuurlijk ook een kwestie van smaak is.

Hopelijk vind je het niet erg dat ik ze heb bewerkt en ik wil je topic natuurlijk ook niet kapen, maar ik vind de foto’s zo mooi dat ik vond dat ze nog wat aandacht konden gebruiken. :slight_smile:

Groet,

Mark

MasterM Schreef:

Tom,

Wat een mooie collectie en wat een mooie foto’s!
Vooral de Omega Ploprof is schitterend.

Ook de foto’s van de uurwerken zijn erg mooi.
Misschien is het nog wel een idee om de foto’s wat
na te bewerken, ze worden dan iets lichter en
mooier van kleur. Hoewel het natuurlijk ook een
kwestie van smaak is.

http://i1156.photobucket.com/albums/p561/mastermam
2/Nomos/20120930-Nomos.jpg

http://i1156.photobucket.com/albums/p561/mastermam
2/Nomos/20120930-NomosGlashutte.jpg

Hopelijk vind je het niet erg dat ik ze heb
bewerkt en ik wil je topic natuurlijk ook niet
kapen, maar ik vind de foto’s zo mooi dat ik vond
dat ze nog wat aandacht konden gebruiken. :slight_smile:

Groet,

Mark

Precies wat ik ook dacht, als je in RAW fotografeert kun je in Lightroom erg goed nabewerken:)
Pracht collectie overigens(tu)

Tom! Mooi spul man! Je moet snel eens langskomen met je ProPlof - en als je dan je macrolens ook meeneemt…

Ik stuur je later vandaag een bericht om wat af te spreken.

Menno

Wat voor Seamaster is dat? Mooie hoekige kast! De rest is ook niet te versmaden.

Mooie foto’s, vooral de belichting van de foto’s van de PO vind ik prachtig.

Gaaf hoor, mooie foto’s! Wat voor ringen heb je op je lens geschroefd? Ik ben in afwachting van mijn Dornbluth en was al eerder benieuwd naar mogelijkheden om macro foto’s te maken, zonder veel geld aan een nieuwe lens uit te geven…

Wat een prachtige gevarieerde collectie(tu)

Dikke foto’s en mooie horloges! Ik ga binnenkort ook kijken voor een goeie Macro lens voor mijn Nikon.

hharry Schreef:

Wat voor Seamaster is dat? Mooie hoekige kast! De
rest is ook niet te versmaden.

Dat is een Proplof, bruut horloge :slight_smile:

Thanks voor het aanpassen van de foto’s. Was inderdaad wat lui en heb je ook in .jpeg gelopen. Was niet helemaal tevreden met het daglicht maar geen zin om aan de andere kant van het huis te gaan zitten.

Deze ringen zijn het. Nadeel is dat je geen autofocus hebt en het daardoor niet altijd even makkelijk fotograferen is.

Complimenten! Mooie bureaubladen ook!

(tu)

mooie collectie Tom !

Prachtige pica’s van een dito collectie Tom!!!