Paar nieuwe aanwinsten

In de duikers hoek uiteraard :slight_smile: en … Seiko en daarvan een doorontwikkeling !?
Allereerst een skx007 op een band van de huid van een pad …
(nb de foto’s van de eerste twee aanwinsten zijn van de verkoper)

En een monster aan een band van hetzelfde materiaal…

De derde is een XW, nr 3 uit een reeks van 100. Dit horloge is gemaakt door Noah Fuller, een zeer bekende “modder” die helaas op jonge leeftijd recent is overleden. Het is een op de 6309 geinspireerde kast die toch wel op redelijk wat punten anders is. De kroon zit meer “in” de kast en de lugs zijn anders. Ook is het achterdeksel dikker. Er zit dik saffierglas in en een uurwerk welke ondermeer in de Sumo wordt gebruikt. (sorry iPhone foto’s bij lamplicht)

De kroon,

Dat zijn mooie aanwinsten Leen! Vooral dat monster op die zwarte band is monsterlijk vet(tu)

Gave banden!. Niet aan likken hoor ivm de hallucinogene werking van padden maar de laatste is serieus een geslaagde aanwinst en een mooi eerbetoon aan Noah Fuller en de duikhorloges van Seiko.

gefeliciteerd. Voor jou is het goed dat de dierenpolitie is opgeheven…

Je bent goed bezig, nu nog even je zwemdiploma halen of verwacht je een vloedgolf bij ons in de buurt :smiley:
Nr. 3 vind ik top (tu)

Die paddenband zal wel waterproef zijn :smiley:
Ik wist zelfs nog niet dat zulks bestond.
Veel plezier ermee !

Dat ziet er allemaal netjes uit, zeg! :~

Mooie aanwinsten. Paddenleer? Een maandje geleden sprongen er bij de paddentrek dus allemaal horlogebandjes over het fietspad. Ik ga ineens heel anders kijken naar deze beestjes. :smiley:

Mooie combinaties! Waar worden die banden geproduceerd? Je looit ze toch niet zelf? ::o

Grt!

Mijn beste,

Dat zijn weer een aantal robuuste tijdwaarnemers in de verzameling.
Geniet ervan!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gaaf hoor!

Mooi Seiko`s, maar ook zeker de banden van paddenleer, erg gaaf.

Mvrgr, Andre

Dat paddenleer met die monster ziet er bruut uit!

gr, HjR

dreski Schreef:

Mooie aanwinsten. Paddenleer? Een maandje geleden
sprongen er bij de paddentrek dus allemaal
horlogebandjes over het fietspad. Ik ga ineens
heel anders kijken naar deze beestjes. :smiley:

Ik wist niet dat schildpadden tegenwoordig kunnen springen! :smiley:

Paddenleer, waanzinnig ::o Leuke aanwinsten, gefeliciteerd.

Mooie Seiko’s.
Vooral de monster combi vind ik erg mooi.

Zeer fraaie banden hoor, die van de padjes. Hoop binnenkort ook mijn Black Monster te ontvangen

Mooie Seiko’s, vooral de skx007.(tu)

De XW vind ik geweldig, hoop er ooit een te scoren. Veel succes er mee.

Gr,
Peter

De duikringinleg van de 6309 geinspireerde is ook niet die van een 6309. Lijkt me meer een Sumo achtige inleg