Paar nieuwe NA van Corniche

Na de Corniche Heritage Limited 2 week terug gekocht te hebben heb ik me een beetje laten gaan en er nog maar 3 bij gekocht.

Leuk spul voor het geld en met de juiste bandjes erbij ( meegeleverde bandjes zijn echt slecht ) ziet het er gewoon leuk uit.

Zoek nu de oranje nog en dan ben ik er denk ik wel eerst klaar mee.

Mooie maat van 39mm met een aantrekkelijk ( naar mijn idee ) vintage design met een MechaQuartz uurwerk.

Heel veel meer valt er eigenlijk niet over te zeggen dus zie hier de foto’s

23 likes

Gefeliciteerd met je vier (?) aanwinsten. 2023 goed begonnen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ben benieuwd naar het resultaat op andere straps

1 like

Tof @UrbanOutlaw! Die groene is wel heel erg geslaagd, blauwe ook wel eigenlijk… Van wat ik tot nu toe las hadden (zitten?) de rechthoekige pushers teveel speling in de uitsparing in de kast. Hoe ervaar jij dat bij jouw modellen?
Gefeliciteerd in ieder geval met die mooie set!

1 like

Leuke horloges. Die groene is mijn favoriet. Welke band heb je daarop gezet?

1 like

Voor elke sfeer, situatie, gemoedstoestand, etc. een passende optie. Mooi dat je zo enthousiast bent en een 4-voudige variatie toevoegt aan de collectie!

1 like

Simpele donker groene suède band

Dan maar meteen full swing. Why nut?
Ik vind vooral die groene erg fraai. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Dus je zoekt alleen deze nog?

Ja die ……

1 like

Hier nog te vinden
https://klassywatches.com/collections/corniche-chronograph/products/corniche-heritage-chronograph-l-ete-sans-fin-stainless-steel-with-orange-dial

1 like

Goh, leuke horloges. Proficiat!

1 like

gefeliciteerd

1 like

Nice! Ik heb de Roquebrune Limited Edition. Helaas krijgt deze weinig draagtijd en overweeg ik om hem te verkopen. Momenteel op suede band.

1 like