Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Tsja, geprobeerd en het model is gewoon niks voor mij. Weet ik dat ook weer. Hij mag door naar iemand die ‘m wel draagt of mooier vindt.
Merk en model: Pagani Design V3 MT
Diameter:40mm
Leeftijd: nov 2025 in mijn bezit
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): nov 2025 in mijn bezit
Factuur en/of certificaat: factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: incl doos
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzenden risico koper, kan ophalen regio Breda
Conditie (krassen, werking etc): vrijwel nieuwstaat, loopt strak op tijd. Ik denk tweemaal binnen gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: is nergens vermeld - maar moet zeggen dat het horloge erg netjes tikt. Ook staan alle data netjes in het venster. Is een automaat
Vraagprijs: 79 inclusief verzendkosten
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.