pagani horloge vakantie

Hoe klein? De Duro draagt vrij klein maar 17cm is toch wel minimaal nodig.

De mijne wel. Hij hoeft niet nieuw te zijn maar zo goed als nieuw. :+1:

Beginsel van de topic gaat neem ik aan om een nieuw horloge, daarom ga ik er vanuit dat er een nieuw horloge gekocht gaat worden voor de vakantie.

Ik vind het een prachtig horloge trouwens, ik heb zelf een Tiffany Blue maar pré blijft voor mij dat je met een vakantie horloge moet kunnen zwemmen, met zijn 5 bar wordt dat niet aangeraden…

3 likes

Daar heb je wel gelijk mee. Minimaal 20 bar zou ideaal zijn. :cloud_with_snow:
Zal ik hem inpakken voor je ? :+1:

1 like

Ik ben binnenkort jarig, dan kan er meteen een strikje bij om :rofl:

1 like

Is geen probleem. Welk kleur strikje wil je hebben. Verjaardagskaart erbij moet kunnen. :rofl:
Zal ik je mijn iban alvast sturen :innocent:

1 like

Sale bij Timex, een verstandiger keuze dan Pagani

2 likes

Steeldive?

Het moet wel een verrassing blijven natuurlijk :rofl:

2 likes

Aha dus dat is het.
Omdat ik graag leer, kun je me misschien vertellen waar dit van gejat is ?

1 like

Patek 5170?

3 likes

Door wie niet?

Omega geeft zelfs aan dat je met hun 30m horloges te water kunt, en ik heb een Seiko 50m chronograaf 14 jaar lang gemarteld en onder gedompeld zonder dat dat ding ooit een krimp gaf.

Ik denk dat je met een 50m Citizen rustig een stukje kunt zwemmen in zee. Wel even afspoelen wanneer je klaar bent.

Foto erbij en de mogelijkheid om er een te kopen :joy:

Prachtig. Jammer dat m’n bankrekening me uitlacht…

1 like

De mijne ook :joy:

1 like

Ja want is ook rond en chrono, lijkt er in de verste verte niet op.
Zelfs zonder leesbril niet.

2 likes

Ik geloof dat dit eerder een (iets anders ingekleurde) kopie van een Furlan Marri is, maar die lijkt op zijn beurt natuurlijk weer sterk op de Zwitsers van een kleine eeuw geleden.

Dat dus.

5 likes

Is maar 2ATM, niet echt handig…

Maar om-topic: die rip-off/hommage merken vind ik net zo erg als de klonen, alleen met een ander logootje. Zou van mij ook in de ban mogen hier…

Koop gewoon een mooi eigen merk zoals hierboven zoveel benoemd! Heb je zoveel meer plezier van dan die neppe zooi.

4 likes

17 cm heb ik maar mijn sweet spot is 40 mm met max 46mm L2L.
maarja ik denk toch dat ik een uitzondering ga maken :stuck_out_tongue:

ik ben het met je eens, ik heb het ook al zovaak geprobeerd en meteen erna verkocht omdat je gewoon een (…) voelt met zoiets neps om de pols. proberen iets te hebben wat je niet kan hebben lukt niet vaak. maar zo ervaarde ik het.

1 like