pagani horloge vakantie

ik zwem zwz nooit met een horloge :stuck_out_tongue: eigenlijk wel benieuwd of die Citizen Tsuyosa iets is …

Heerlijk zomers horloge! Ik ben er enorm blij mee.

4 likes

Klopt, ik moest ook aan deze denken. Als ik het goed herinner is deze van m’n shortlist gegaan omdat hij een mecha-quartz uurwerk heeft. Wel echt leuk om te zien.

1 like

Hier past de Tsuyosa Salmon goed bij om af te wisselen. :innocent: :+1:

1 like

Jij moet op de markt gaan staan :rofl: wel strikjes meenemen hahaha

1 like

Op veel (Nederlandse) websites wordt het afgeraden. Oa. zoals in het volgende tabel van horloge.nl:

Citizen zelf hanteert inderdaad andere vuistregels:

Maar ergens vertrouw ik het zelf niet. Ik zwem met horloges vanaf 10 bar. Nieuw of anders moet het getest zijn.

Ook de grondslag van alle sites die het afraden. Ik vertrouw de fabrikant, en periodieke tests van de pakking. :wink:

1 like

Omega hanteert dan ook als enige zover ik weet hun eigen standaard waar je inderdaad met een 3 bar prima moet kunnen zwemmen. Zou dat bij andere merken zelf niet zo snel aanraden.

1 like

Eens. Maar 50m is prima voor zwemmen.

Zeker, mijn Speedy is ook 50m en zwem er ook mee. Geen probleem! Maar dat is ook alleen omdat omega het zo stellig aangeeft :sweat_smile: anders had ik het niet aangedurfd

Gewoon zo’n lekkere Casio bestellen.
Quartz, lekker zomers, 200mtr WR.
Rubber/FKM bandje erop.

Mijn daily beater, klussen, zwemmen, hottubben, kan overal tegen!

3 likes

Ik hoop dat ze ooit nog eens een 40mm van deze uitbrengen. 44 is echt te groot voor me denk ik.

Er is een 38mm, die is echter maar 5 bar.

En geen schroef kroon en geen springende visje. Is commercieel ook een flop geweest voor Casio. :-1:

2 likes

Ja snap ik totaal niet, dat zijn de dingen die het horloge net zo mooi maken.

1 like

De verhoudingen vond ik ook niet kloppen aan de pols. 40/41mm op 20mm bandje was perfect geweest m.i…

1 like

helemaal mee eens, soms is het zo simpel. dan hadden ze een nieuwe klassieker die extreem veel verkocht zou worden.

2 likes