Ik was al een tijdje naar een canvas band aan het loeren op de website van Page and Cooper maar deze was wegens corona perikelen gesloten.
Nu lijkt het er toch op dat ze helemaal niet meer actief zijn, de website doet niets meer en op het YouTube kanaal is ook niets meer te vinden.
Heeft iemand toevallig wat meer informatie, is het echt einde oefening ?
Ik wist dat ze vorig jaar waren uitgevallen met Damasko en daarom geen officiële dealer meer waren van het merk.
Ik vond die kerel altijd al apart…beetje typisch Londense praatgrage blaaskaak. Gaat op bezoek bij Damasko voor een tour van de fabriek en krijgt uitleg bij de diverse Damasko modellen en is vervolgens alleen maar zelf aan het woord…ipv Conrad Damasko (of zijn zoon…weet ik niet meer). Apart…
Tja, ik zal het niet missen iig.
Jammer dat je nu achter het net vist, canvas was wat lastig te vinden maar zie het wel steeds meer beschikbaar komen. Ik zag bij Barton ook canvas tegen een nette prijs, of het is wat je zoekt geen idee.
Ik heb laatst een rubbertje besteld daar en is nog onderweg dus kan over kwaliteit niks zeggen maar de prijs is wel te doen.
Die van Barton heb ik wel bekeken maar ik weet niet of dat is wat ik zoek, op de een of andere manier lijkt me dat quick release systeem ook niks. ( Ik heb er echter geen ervaring mee )
niks mis mee met die quickrelease. Draag al tijden de seiko save the ocean op de barton elite strap die best een gewicht heeft en geen enkel probleem mee gehad. De oplossing die barton bedacht heeft waardoor de band nooit los schiet is trouwens echt geweldig.
Ik vind dit systeem perfect. Oris 65 en Big Crown modellen worden ook geleverd met quick release straps. Heb verschillende Barton (sailing cloth) straps en kan ze echt aanraden.