Pagode

Van de week een prachtige speedmaster bracelet overgenomen van Henri @Pagode
Na vlotte en prettige communicatie wat foto’s gekregen en het geld overgemaakt. Helaas werkte PostNL niet mee, maar vandaag kwam het pakketje eindelijk binnen. En wat was het een pakketje zeg…
Hij had hem zo goed ingepakt dat als er een bom naast was afgegaan dat er nog steeds geen kras op zou zitten!!
Samenvattend: Henri is een echte aanrader! en tevens een leuk gesprekspartner :wink:

Henri, bedankt jongen!

1 like

Hey Tom, zeker een leuk contact ben blij dat je zo happy ben met de stalen band. En goed in pakken is mijn specialiteit​:hugs::hugs:

1 like

Ook hier een stalen speedy band overgenomen van @Pagode.

Prettig verlopen onderhandelingen en afwikkeling. Verder nog even kort gesproken over horloges en dat is altijd leuk.

Henri wordt door mij dus van harte aanbevolen.

1 like

Ja Geoff was leuk je te ontmoeten ik had nog wel ff door willen kletsen maar ja druk druk druk met het werk😊

1 like

Afgelopen week n.a.v. een gezocht topic een originele pepsi bezel voor mn gmt overgenomen van @Pagode. Ziet er geweldig uit, en weer top verpakt!!!

Henri bedankt jongen!
Tot de volgende keer :grin:

1 like

Blij dat ik je hier weer mee heb kunnen helpen,want via AD ia allemaal een ramp.

Laat nog maar veel plaatjes zien Tom van die mooie GMT,en wie weet tot de volgende keer! :facepunch:

1 like

Deze week een bezel protector overgenomen van @Pagode en moet zeggen dat de communicatie uitermate fijn verlopen is. Ook was de verzending goed verpakt en had het binnen mum van tijd op de mat liggen. Kortom zaken doen met Henri kan ik iedereen aanraden!

1 like

Dank Thierry,mooi dat je set nu compleet is :facepunch:

1 like