Pagode

Van de week een prachtige speedmaster bracelet overgenomen van Henri @Pagode
Na vlotte en prettige communicatie wat foto’s gekregen en het geld overgemaakt. Helaas werkte PostNL niet mee, maar vandaag kwam het pakketje eindelijk binnen. En wat was het een pakketje zeg…
Hij had hem zo goed ingepakt dat als er een bom naast was afgegaan dat er nog steeds geen kras op zou zitten!!
Samenvattend: Henri is een echte aanrader! en tevens een leuk gesprekspartner :wink:

Henri, bedankt jongen!

1 like

Hey Tom, zeker een leuk contact ben blij dat je zo happy ben met de stalen band. En goed in pakken is mijn specialiteit​:hugs::hugs:

1 like

Ook hier een stalen speedy band overgenomen van @Pagode.

Prettig verlopen onderhandelingen en afwikkeling. Verder nog even kort gesproken over horloges en dat is altijd leuk.

Henri wordt door mij dus van harte aanbevolen.

1 like

Ja Geoff was leuk je te ontmoeten ik had nog wel ff door willen kletsen maar ja druk druk druk met het werk😊

1 like

Afgelopen week n.a.v. een gezocht topic een originele pepsi bezel voor mn gmt overgenomen van @Pagode. Ziet er geweldig uit, en weer top verpakt!!!

Henri bedankt jongen!
Tot de volgende keer :grin:

1 like

Blij dat ik je hier weer mee heb kunnen helpen,want via AD ia allemaal een ramp.

Laat nog maar veel plaatjes zien Tom van die mooie GMT,en wie weet tot de volgende keer! :facepunch:

1 like

Deze week een bezel protector overgenomen van @Pagode en moet zeggen dat de communicatie uitermate fijn verlopen is. Ook was de verzending goed verpakt en had het binnen mum van tijd op de mat liggen. Kortom zaken doen met Henri kan ik iedereen aanraden!

1 like

Dank Thierry,mooi dat je set nu compleet is :facepunch:

1 like

Vandaag een leuke deal gedaan met Henri @Pagode. Aangename communicatie, zeer aan te raden koper.

Bedankt en veel plezier met de nieuwe aanwinst!

1 like

Thanks Alex voor de Explorer,hij is echt in nieuwstaat,zoals je gezegd had,
echt super happy mee :facepunch:

1 like

Vandaag weer een mooie deal gedaan met Henri aka @Pagode super mooi horloge zoals verteld erg blij mee, uiteraard lekker gekletst over onze gezamenlijke hobby onder het genot van een bakje koffie in het mooie Den Haag. Zeer betrouwbare partner :+1:t2: om zaken mee te doen, Henri nogmaals bedankt voor de mooie Tudor ga ik veel plezier aan beleven :grin: tot de volgende keer.

1 like

Nice hoor die NF :ok_hand:t3: Veel draagplezier.

Goed te horen Ralph,dat je er blij mee bent,en was zeker gezellig,wat kunnen wij ouwehoeren
zeg over die horloges. :rofl:
En wie weet ,zie ik je binnenkort nog wel :blush:

1 like

Zo kom je lange tijd niet in Den Haag en zo 2x in 1 maand :grinning: bij het vorige bezoek aan Henri aka @Pagode hadden we het nog over een ander horloge waar ik ook interesse in had. Nu een paar weken later hebben we toch weer contact gekregen en hebben de deal beklonken onder het genot van een bakkie koffie met taart (dit was een voorwaarde van Henri :rofl: :rofl:) wederom perfecte deal en uiteraard zoals omschreven NIEUW :+1: Tot de volgende keer maar weer Henri :wink:

2 likes

Net een super prettige deal gedaan met @Pagode. Hartelijk dank!

1 like

Is helemaal wederzijds Maarten,moest er wel vroeg voor uit bed :rofl:

veel plezier met de blauwe topper :ok_hand:

1 like

Dinsdag een Tudor anker overgenomen van @Pagode, vandaag (donderdag) netjes verpakt in een bubbelenvelop op de deurmat aangetroffen.

Leuk hebbedingetje voor bij mijn Tudor Black Bay 58 Blue :grin:.

Duidelijke en vlotte communicatie, zoals men van forumleden hoopt te verwachten. :+1:t2:

Dank je voor de snelle service, Henri! :wink:

1 like

Graag gedaan Rob en jij ook bedankt voor de snelle deal,.en fijne communicatie.

Groet Henri

1 like

Van de week de BBpro van Henri (@Pagode) over mogen nemen. Wat een fijne deal was dat!

Henri heeft het forumhart op de juiste plek zitten en gunde mij een in absolute nieuwstaat verkerende Tudor voor een prijs ruim onder de huidige grijze markt waarde.

Bij afhalen van het horloge bij Henri een uurtje gezellig over horloges en het forum zitten praten en Henri met een flesje(s) lekkers bedankt voor het gunnen van het horloge!

1 like

Helemaal goed Dennis @dennisyzf ,is je zeer gegund,leuk om iemand zo happy te zien en enthousiast te zijn.

Ben helemaal happy met de drank die je achterliet,denk dat je wel duidelijk kon zien,dat ik dat niet
gewend ben :blush: :blush:

Hoop dat je hem vaak mag dragen :facepunch:

1 like