PaJa

Alligator bandje voor vouwsluiting overgenomen van @PaJa.

Gewoon een betrouwbare verkoper; heldere communicatie, komt afspraken na en was niet te beroerd het pakketje -zonder extra kosten- met track en tracé te versturen!

Bandje conform foto’s en omschrijving.

Fijn geregeld Paul!
.

1 like

Crafter Blue aan @PaJa verkocht.
Prettig contact en snelle betaling :+1:
Veel plezier met je rubbertje Paul :wink:

1 like

CB band voor de SKX overgenomen. Lijkt ongedragen en werd snel verstuurd, ik ben er blij mee. Bedankt @PaJa!

1 like

GS vouwsluiting overgenomen van Paul. Paul was me vorige keer net voor toen ie hier aangeboden werd, ben blij dat ie toch mijn kant is opgekomen!

Prima transactie, letterlijk zelfde dag verzonden, dag erna in huis. Top! Dank, @PaJa!

2 likes

Citizen horloge overgenomen van Paul, zeer vlotte en correcte transactie! Dikke duim omhoog :+1:t2:

Bert

1 like

GS overgenomen van @PaJa onder genot van een gezellige lunch. Aardige kerel en vlotte deal!

1 like

Vandaag heeft Paul mijn Seiko Landmaster overgenomen. Hartstikke leuk contact en zeer vlotte transactie met een beetje improvisatie vanwege de kerstdrukte in het verkeer. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar :ok_hand:

2 likes

Vintage Ricoh horloge overgenomen van Paul @PaJa. Prettig contact en symphatieke financiële afhandeling. Aanrader! :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

@PaJa g-shock overgenomen blij mee. Snel verstuurd snel binnen netjes ingepakt. Alles zo als beschreven in top staat blij mee.

Paul bedankt :pray:

1 like

Hier ook een :+1: voor @PaJa. Zeer snelle deal gedaan, na prettige en respectvolle communicatie.

3 likes

Ik dacht hier al wat achter te hebben gelaten, niet dus.

Bij deze

Onder zeer gunstige condities Paul’s Fortis over mogen nemen. Aangenaam betrouwbaar lid waar je zonder twijfel blind zaken mee kunt doen.
Gelukkig heb ik koffie met hem mogen drinken, dat is natuurlijk altijd leuker.

2 likes

Vandaag onder alle corona omstandigheden toch een Breitling verkocht aan Paul. Prettige en duidelijke communicatie en super vlotte afhandeling!

Geniet ervan en bedankt @PaJa

2 likes

Horloge verkocht aan Paul.
Naasr de leuke, soepele en heldere communicatie is deze man in staat om supersnel te schakelen en te dealen in een f2f transactie.
@PaJa ik heb nog een een tijdje gegniffeld in mezelf onderweg terug.
Absoluut een aanrader die Paul.

2 likes

Deze week een Damasko overgenomen van Paul aka @PaJa fijne deal kunnen maken. Vlotte verzending en het horloge uiteraard in de staat zoals omschreven. Prima zaken doen met Paul. Aanrader!

1 like

Deze week een Damasko van Paul mogen overnemen. Mooi horloge, geheel compleet zoals beschreven.

Zeer sympathiek mede forumlid: de deal was bijzonder (nooit aangekomen horloge is in de deal verrekend (Post.nl ellende) en Paul reed me behoorlijk ver tegemoet!!

Dus Paul is echt een aanrader om horloge zaken mee te doen :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

3 likes

Vandaag een hele fijne ruil gedaan met Paul @PaJa. Op een mooie locatie aan de IJssel hebben we onze horloges bekeken en gepast. Onder het genot van een glas ijskoud water kwamen we beiden tot de conclusie dat we een deal zagen zitten. En zo gingen wij beiden weer naar huis, maar beiden met een ander horloge om de pols dan waarmee we kwamen. Het was leuk om Paul te ontmoeten, de communicatie verliep lekker vlot en ook de onderhandelingen gingen van een leien dakje. Kortom, ik kan Paul warm aanbevelen om zaken mee te doen! :blush: :+1:

3 likes

Vandaag een mooie Grand Seiko aan @PaJa verkocht. Leuk gesprek en soepele overdracht. En mocht de JLC ooit beschikbaar komen zal ik je zeker contacten :grinning:

2 likes

Mooie horlogeband overgenomen van Paul. Na de betaling werd hij dezelfde avond nog op de post gedaan.
Bij ontvangst blijkt; perfecte band, zeer mooie kwaliteit en dat voor een ***prijs😇

Aanrader!

2 likes

Gisteren heeft Paul @PaJa een horloge van mij overgenomen. Contact verliep prima en vlot, snel was de afspraak voor bezichtiging gemaakt. Beetje over de hobby gekletst en Paul ging met het horloge naar huis.

Tot een volgende keer! Groet, Matthijs

2 likes

prachtige seiko overgenomen van @PaJa, vlot contact en verzenden maakt dit een prima ervaring :slight_smile:

2 likes