Prima ervaring met @PaJa bij de verkoop van een Seiko. Vlotte en nette communicatie en dito betaling en afhandeling.
Twee duimen omhoog
Prima ervaring met @PaJa bij de verkoop van een Seiko. Vlotte en nette communicatie en dito betaling en afhandeling.
Twee duimen omhoog
Een Sinn verkocht aan @PaJa. Desondanks matige communicatie van mijn kant snel tot een deal gekomen. Zeker een aanrader.
Recent een horloge aan @PaJa verkocht en kan niet anders zeggen dan als een heel prettige en vertrouwde transactie ervaren. Dank je wel Paul en anytime again!
Fijne verkoop gedaan aan Paul.
Kortom: als koper een aanrader!
Een horloge verkocht aan @PaJa, duidelijke communicatie en een fijne overdracht onder het genot van een kopje koffie.
Veel plezier met de Bulova, Paul!
Horloge van Paul (@Paja) overgenomen enne dat ging helemaal gesmeerd! Paul heeft hem zelfs even in de brievenbus gedaan, omdat 'ie toch in de buurt was. Volgende keer zorg ik dat ik zelf ook in de buurt ben, doen we even een bakkie.
Het was een héle snelle aankoop, van een leuke Swatch die ik aan iemand cadeau ga doen. Stond denk ik een half uurtje on-line. Ik stuurde Paul een berichtje, kreeg vrijwel direct antwoord en vijf minuten later had ik het geld overgemaakt en de deal beklonken. Fijne communicatie, de Swatch is ‘as advertised’ (als nieuw). Niks op deze leuke ervaring aan te merken.
Dank je wel Paul! Je krijgt van mij vijf uit vijf …
Breitling overgenomen van Paul. Snelle, heldere communicatie. Horloge zag er zelfs beter uit als beschreven.
Leuke babbel, aanrader!
Paul heeft een horloge overgenomen. Dit is wat je hoopt op HF, fijne vent met hetzelfde gevoel voor horloges. Fijne ervaring!
Horloge verkocht aan Paul @PaJa.
Hele fijne, vlotte communicatie en de deal was snel in kannen en kruiken. Fijn zaken doen met je Paul!
Mooie nieuwjaarsdeal met @PaJa gemaakt.
Veel plezier met de bond onder de Tuna’s #007
Ik zeg triple A koper en 5
Vandaag een leuke deal gemaakt met @PaJa aka Paul, elkaar tegemoet gereden en onder het genot van een bakkie koffie de deal beklonken prettig contact en dito afspraken, betrouwbaar forumlid om zaken mee te doen.
Vandaag een Breitling gesp overgenomen en dezelfde dag nog in handen gekregen. Paul was zo aardig om deze even langs te komen brengen.
Wat hij zegt Aanrader dus!