Pak en duiker

Kan echt niet dit! Zou regelgeving moeten komen om dit uit te bannen!

:wink:

6 likes

Eens! In een pak gaan duiken lijkt me lastig… Afschaffen die pakken dus!

hoveel procent van de verkochte duikers zal ooit op een duikerspak gedragen worden? Wanneer draag je die duikers dan wel? Het zou ver gekomen zijn als je enkel een klok mocht dragen waarvoor hij gemaakt is. Een navitimer op een flysuit, een fortis autonaaut op een astronautenpak en ga zo maar door. Laat ieder doen waar hij zich goed mee voelt. Eric is dol op zijn Omega las ik en wordt er ook nog es voor betaald om hem te dragen Hoe gek zou je zijn dat dan niet te doen?

2 likes

dit als gevolg van dit

misschien?

Met Dr. No is de normvervaging begonnen :sob:

3 likes

Dat komt rechtstreeks uit de boeken. Bond droeg altijd een Rolex.

Een Ploprof onder een pak is nog een stap verder. Da’s net zoiets als je dochter in de tractor naar d’r bruiloft brengen.

1 like

Klopt, maar in de boeken is niet duidelijk weergegeven welk model. Waarschijnlijk had Ian Fleming zijn eigen Explorer ref. 1016 in gedachten.

http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=120138

En ik zei ‘begonnen’. Daarna is het alleen maar erger geworden. Een Ploprof onder een pak is wat mij betreft een flink dieptepunt.

Ik weet het wel zeker. Het interesseert helemaal niemand een r##t wat jij om je pols hebt. Dus draag lekker wat je zelf leuk vindt en laat een ander dat ook doen.

Het ligt aan de diver en als het maar niet te gek is moet het kunnen. Ik zou geen diver met een nato band onder een pak dragen maar met een fraaie leren band oogt het al weer heel anders, een LLD bijvoorbeeld kan altijd vind ik.

Er zijn ook genoeg WISsen die het niets kan schelen. Het is ook allemaal niet verboden ofzo.

Maar, gelukkig mag je er ook een mening over hebben. Dat is ook niet verboden.

3 likes

Die Belgen nemen het sowieso niet zo nauw met etiquette. Heb je gezien wat Plop aan de muur heeft hangen?

4 likes

die moet ik onthouden:laughing:

Nou hoop ik niet iedereen uit de Achterhoek voor de schenen te schoppen, want daar schijnt dat wel normaal te zijn.

Da’s inderdaad heel Normaal hier :joy::joy:

1 like

Precies! Vive la liberté!:slight_smile:

Kan prima. ls een duiker niet kan, kan een Flieger dan wel als je geen piloot bent?
Of wat dacht je van alle horloges met een tachymeter… of chrono? als je die nooit gebruikt…

Kortom, dragen wat je mooi en passend vind en je zelf goed bij voelt.

1 like

Hangt imho af pak van hoe je je pak draagt. Overhemd met korte mouw of opgestroopt, zonder stropdas en knoopjes open, dan kom je wat mij betreft met veel weg.

Maar strak in 3 delig pak en dan zo een klatser die overduidelijk niet onder je dubbele manchetten past vind ik niet mooi.

Met een overhemd met korte mouwen kom je wat mij betreft nooit weg.

En ik vind een sub onder een pak juist bijzonder goed. Ik stoor mij meer aan de 55mm diesels en TW’s in de kantoortuinen alhier.

6 likes

En te smalle bandjes maakt ook al niks uit.

1 like

dat zou dus echt verboden moeten worden…een overhemd met korte mouwen.